جزییات طرح های پذیرفته‌شده در اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی

اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تجهیزات پزشکی در محل دائمی نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان این دانشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است؛ در این نمایشگاه محصولات و کالاهای تولیدشده در حوزه پزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شده و در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی درباره این نمایشگاه گفت: حوزه اقتصاد دانش‌بنیان با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، فن‌بازار را تدارک دید تا فرصتی برای ارائه محصولات دانش‌بنیان دانشجویان به سرمایه‌گذاران فراهم شود؛ این فن‌بازارها به‌صورت متوالی در موضوعات تخصصی برگزار شد تا در هر یک از آن‌ها محصولات یک حوزه ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: فن‌بازار اخیر برای ارائه محصولات و تجهیزات بهداشت و درمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اجرا شده و در این فن‌بازار سرمایه‌گذاران و صندوق‌های خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌ها در یک نمایشگاه با صاحبان محصولات دانش‌بنیان در کنار هم حاضر هستند تا بتوانند ارتباطات موردنیاز را ایجاد کنند.

در اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌وتحقیقات تهران با ۲۴ طرح، باشگاه پژوهشگران جوان با ۱۶ طرح و واحدهای استان اصفهان با ۱۳ طرح بیشترین طرح و محصولات را ارائه کرده‌اند.

در این دوره از فن‌بازار ۱۳ طرح و محصول از واحدهای آذربایجان‌شرقی از جمله واحدهای بناب و مرند هرکدام یک طرح و واحد مرکز تحقیقات تبریز با ۱۱ طرح شرکت دارند؛ محصولات واحدهای آذربایجان‌غربی نیز ۲ طرح از واحدهای ارومیه و مهاباد است.

از واحد کرج یک طرح و واحد هشتگرد نیز ۲ طرح نماینده واحدهای البرز هستند؛ واحدهای قزوین، همدان، کرمان، بجنورد و مشهد نیز هرکدام یک طرح در اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد شرکت دارند.

بر اساس اعلام دبیرخانه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی ۷ طرح و محصول ارائه‌شده توسط واحدهای استان مازندران، ۲ طرح از واحد آیت‌الله آملی و ۵ طرح دیگر از واحد قائم‌شهر – ساری است.

از واحد تهران جنوب ۷ طرح، واحد تهران غرب ۳ طرح، واحد رودهن ۲ طرح و واحدهای دماوند، یادگار امام و تهران شمال هرکدام یک طرح ارائه‌شده است.

از واحد قم ۳ طرح، از واحد شیراز ۵ طرح، از پارک علم و فناوری ۴ طرح، از واحد یزد ۲ طرح، از واحد اردبیل ۲ طرح در اولین نمایشگاه فن بازار دانشگاه آزاد شرکت دارند.

همچنین از واحد بهبهان ۲ طرح و واحد دزفول یک طرح نماینده واحدهای استان خوزستان هستند.

گفتنی است، اولین نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۷ الی ۱۹ آذرماه در پارکینگ طبقاتی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

انتهای پیام /

کد خبر: 989128

وب گردی

وب گردی