جوانمرد: ورزش بهترین عامل در خنثی سازی توطئه ناامیدی و سناریوی بی تفاوتی دشمن است

پوریا پورعرب-نشست اعضای بسیج اساتید استان اصفهان به همراه جوانمرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در نشست اعضای بسیج اساتید استان اصفهان با مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان بسیج اساتید اصفهان برگزار شد، جوانمرد ضمن تبریک گرامی داشت 16 آذر روز دانشجو و تشکر از سازمان بسیج اساتید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به جهت اینکه پسوند اسلامی را زینت بخش نام خود نموده، لذا این واژه مقدس بارمعنایی داشته و دانشگاه را متعهد به تقید هر چه بیشتربه تعالیم و آموزه های اسلامی نموده است، بنابراین در ورزش این این دانشگاه التزام وجود دارد که تمام فعالیتهای ورزش ابتداء پیوست فرهنگی داشته باشد و اخلاق و ارزشهای اسلامی رکن اصلی بوده، زیرا که این ارزشها، روح ورزش هستند وزیبایی ورزش به همین روح و اخلاق آن است.

جوانمرد ادامه داد : در عرصه جنگ نرم باید نوع و جنس مقاومت با حمله متناسب باشد، به طوری که تهدیدنرم را با قدرت نرم پاسخ داد ودراین میان ورزش یکی از مهمترین قدرتهای نرم به شمار می آید.

وی افزود : هدف دشمن ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم به ویژه جوانان است، و سناریو بی تفاوتی و بی انگیزگی را در بین ملت دنبال می کند که با ورزش به عنوان یک قدرت نرم می توان این توطئه ناامیدی و سناریوی بی تفاوتی و بی انگیزگی را خنثی کرد، که این عمل در مقابل توطئه های نرم و بر انداز دشمن نوید پیروزی به همراه خواهد داشت و نشاط و شادابی را در جامعه مضاعف خواهد نمود.

مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشانکرد: روح بسیجی می تواند خلاء فرهنگ پهلوانی و اخلاق را در ورزش جبران کند، زیرا که روح ورزش پهلوانی تحت الشعاع ورزش قهرمانی قرار گرفته که بدین وسیله میتوان ارزشها و تعالیم اسلامی را در ورزش تقویت نمود.

وی مطرح کرد : که ورزش امروز کارکردهای متنوعی دارد و مضاف بر اینکه کارکردسلامت، نشاط و شادابی را به همراه دارد، می تواند کارکردهای فرهنگی و اجتماعی موثر ومفید را داشته یاشد، در این راستا، ورزش بهترین ابزار انتقال و تحکیم ارزشها و هنجارهای متعال اسلامی در جامعه به ویژه در بین جوانان است.

جوانمرد در پایان گفت : تمام فعالیتهای ورزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد ، تا پیام ورزش به مخاطبین خود به ویژه جوانان به خوبی منتقل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 989155

وب گردی

وب گردی