دستگیری 10 نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری ۱۰ نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ استان البرز،گفت: با تلاش‌هایی که از طریق وزارت خارجه و نیروی‌های مسلح صورت گرفته، امیدواریم تعداد باقی مانده افرادی که در محدوده مرزی پاکستان و افغانستان توسط اشرار به گروگان گرفته شده‌اند نیز به زودی نزد خانواده‌ها بازگردند.

فرمانده ناجا درباره اقدامات نیروی انتظامی و سطح رضایت مندی مردم، گفت: براساس آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط سازمان معتبر غیرناجایی، اعتماد مردم از ناجا افزایش یافته و در همین ایام شاهد تشکر و قدردانی مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: یکی از مزیت‌های نیروی انتظامی این است، کارکنانی که مشغول خدمت در این سازمان هستند از بین مردم انتخاب می‌شوند، لذا مردم احترام بالایی برای ناجا قائل هستند.

سردار اشتری درباره حادثه تروریستی چابهار، گفت: با هوشیاری و شجاعتی که مأموران انجام دادند این توطئه خنثی شد و ۱۰ نفر در این رابطه دستگیر و تعدادی نیز شناسایی شده اند؛ سرنخ‌های خوبی به دست آمده و با هماهنگی‌های خوبی که بین مردم و دستگاه قضایی با پلیس وجود دارد ان‌شاءالله سرکرده‌های اصلی این حادثه دستگیر و مجازات می‌شوند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: موفقیت‌های خوبی حاصل شده امیدواریم با روند روبه رشدی که ملاحظه می‌شود و همکاری خوبی که بین مردم و مسئولان وجود دارد، روز‌به‌روز شاهد توفیقات بیشتر در عرصه‌های مختلف باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، گفت: در سال جاری شاهد افزایش کشفیات هستیم، البته طی چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمت‌ها روند برعکس شده و برخی کالا‌ها صادر می‌شود؛ همچنین در بحث قاچاق سوخت، برنامه ریزی و تدابیر لازم برای مبارزه با این پدیده باید از سوی مسئولان امر انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 989159

وب گردی

وب گردی