دوردور  با فولکس قورباغه‌ای در خیابان اندرزگو+ عکس

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در راستای ارتقاء طرح انتظامی - ترافیکی «طاهر» پلیس تهران، 1375 دستگاه خودرو به واسطه تخلفات هنجارشکن، حادثه‌ساز، پرخطر، ساکن و نداشتن معاینه فنی و پلاک و ... توقیف شدند.

به گزارش ایسکانیوز، طرح «طاهر» در راستای برخورد با خودروهای آلاینده، دودزا، حادثه‌ساز، مخل امنیت اخلاقی و دارای پلاک مخدوش از روز گذشته در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از توقیف 1375 دستگاه خودروی متخلف و اعمال قانون 52 هزار خودرو در راستای طرح انتظامی ترافیکی ارتقاء انضباط و ایمنی ترافیکی شهر تهران خبر داد.

بر پایه این گزارش، خودروهای توقیف شده، امروز در حیاط مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به نمایش گذاشته شدند.

در راستای ارتقاء طرح انتظامی - ترافیکی «طاهر» پلیس تهران، 1375 دستگاه خودرو به واسطه تخلفات هنجارشکن، حادثه‌ساز، پرخطر، ساکن و نداشتن معاینه فنی و پلاک و ... توقیف شدند

خودروهای فوق، بنا به نوع تخلف از 3 روز تا یک ماه در توقیف پلیس خواهند بود.

دور دور،‌ انجام حرکات مخاطره‌آمیز، رانندگی در حالت مستی، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، پوشاندن پلاک، خلافی بالا و تردد در لاین ویژه از جمله مواردی بوده که منجر به توقیف 1375 دستگاه خودرو شده است.

در ذیل تصاویر دو خودروی فولکس قورباغه‌ای و پورشه را می‌بینید که هر دو به یک علت و آن هم تخلف«دوردور» در منطقه اندرزگو توسط پلیس راهور پایتخت توقیف شده اند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 989216

وب گردی

وب گردی