درآمدهای غیرشهریه‌ای را می توان با هدف‌گذاری مناسب و سنجیده افزایش داد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هدف‌گذاری مناسب و سنجیده می‌توان میزان درآمدهای غیرشهریه‌ای را افزایش داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سنندج، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج برگزار شد.

دکتر مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: منابع ارزشمندی در اختیار دانشگاه است که با هدف گذاری مناسب و سنجیده می توان میزان درآمدهای غیرشهریه ای را افزایش داد.

وی 386 واحد دانشگاهی در کشور، 4 واحد آموزشی برون مرزی و حدود 700 مدرسه سما را از جمله ظرفیت های موجود در دانشگاه برای ایجاد منابع درآمدزای پایدار عنوان کرد.

دکتر مشکینی موفقیت های کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در طول 40 سال را حاصل هدایت و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: نهاد دانشگاه عامل و بستر کسب موفقیت ها در همه زمینه های توسعه به ویژه در بخش تربیت نیروی انسانی متخصص و مدیر است و سهم دانشگاه آزاد اسلامی در این موفقیت چشمگیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تلاش در راستای استفاده بهینه از رهنمودهای روشن مقام معظم رهبری، کسب موفقیت و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را ضمانت می کند.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم عدم شیوه های علمی در کادرسازی و پرورش نیروهای مدیریتی را از نقاط ضعف سیستم های اداری برشمرد و گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر، متعهد، با تقوا و در تراز انقلاب به وسیله مراکز دانشگاهی صورت می گیرد و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه طی چند سال اخیر موفقیت آمیز بوده است.

وی همچنین شرط موفقیت در مدیریت را اشراف نسبت به آینده روشن تلقی کرد و امید به آینده را نشانه ایمان به خداوند، توکل و حرکت رو به جلو عنوان کرد.

در خاتمه این مراسم از تلاش های محمدقربان کیانی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و محسن پیشوایی علوی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989239

وب گردی

وب گردی