رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه فن بازار بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اولین نمایشگاه فن‌بازار این دانشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی ‌بازدید و بر برگزاری فن‌بازارهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز (دوشنبه 19 آذر) از اولین نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تجهیزات پزشکی ‌که با همکاری اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده، بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید که با همراهی دکتر رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پیام نجفی مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت از غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه با بیش از 60 محصول دارای نوآوری در حوزه تجهیزات پزشکی بازدید کرد و با مسئولان غرفه‌ها و پژوهشگران حاضر در فن بازار به گفت‌وگو پرداخت.

دکتر طهرانچی در حاشیه بازدید دو ساعته از اولین فن‌بازار تجهیزات پزشکی با بیان اینکه «فن‌بازار» حلقه مکمل تجاری‌سازی است بر مشارکت واحدهای دانشگاهی با صندوق‌های سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: فن‌بازار می‌تواند تولیدکننده، سرمایه‌گذار و مشتری را به هم وصل کند.

وی افزود: مراکز رشد به تنهایی نمی‌توانند باعث توسعه تکنولوژی شوند و باید به سمتی برویم که فن‌بازارهای تخصصی برگزار کنیم تا بتوانیم صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان، حمایت کنندگان، استاندارد کنندگان و خریداران را به هم متصل کنیم تا بازار شکل بگیرد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، تجهیزات پزشکی از نیازهای جدی و مبرم است که امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند کارهای جدی در این حوزه انجام دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 989248

وب گردی

وب گردی