نائینی: دانشجویان معترض به دنبال اهداف سیاسی هستند/ تعداد معترضان 50 نفر بیشتر نیست

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: تعدادی از دانشجویان به دنبال اهداف سیاسی هستند وگرنه هیچ گونه مشکل صنفی ندارند. یک سری از دانشجویان از بیرون تحریک شده اند و در قالب صنفی، شعارهای سیاسی می دهند.

دکتر سید ابوالحسن نائینی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص تجمع امروز (دوشنبه) 19 آذر ماه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در اعتراض به مشکلات صنفی اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان به دنبال اهداف سیاسی هستند وگرنه هیچ گونه مشکل صنفی ندارند. اصلا این دانشجویان از شورای صنفی نیستند.

وی ادامه داد: یک سری از دانشجویان از بیرون تحریک شده اند و در قالب صنفی، شعارهای سیاسی می دهند. تعدادشان هم زیاد نیست و اندک است. دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیش از 10 هزار دانشجو دارد و حالا 40 یا 50 نفر شعار بدهند، دلیل نمی شود که بگوییم تعدادشان زیاد است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تصریح کرد: من از قبل، روز سوم دی ماه را برای دیدار با دانشجویان مقرر کردم تا دانشجویان به سالن بزرگ دانشگاه بیایند و هر مشکلی دارند را مطرح کنند. هر نکته ای باشد، ما می شنویم و پیگیری می کنیم.

گفتنی است؛ امروز خبر و عکس هایی در کانال تلگرامی شورای صنفی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) منتشر شد مبنی بر اینکه تجمع گسترده ای در اعتراض به مشکلات صنفی صورت گرفته است. این کانال بیش از هزار و سیصد عضو دارد و بازدید اخبارش نشان می دهد از محبوبیت زیادی میان دانشجویان برخوردار است. عکس های منتشر شده در کانال شورای صنفی نشان از حضور پر تعداد دانشجویان دارد و البته پلاکاردهای در دست‌شان هم اثری از شعارهای سیاسی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989271

وب گردی

وب گردی