دانشگاه منشأ پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب و هیأت همراه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در محل دفتر ریاست واحد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از میاندوآب، در این دیدار رئیس واحد میاندوآب ضمن تبیین جایگاه نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم در جامعه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و حافظان امنیت و منافع کشور در برخورد با ناهنجاری ها و مناقشات در عرصه داخلی و خارجی است.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها در زمینه های آموزشی و پژوهشی همیشه همیار پلیس است و در راستای تحقق این شعار به همدلی و همکاری های متقابل نیاز دارد. وی دانشگاه را بستری آماده برای پژوهشگران در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و فرهنگی دانست و آمادگی همه جانبه واحد میاندوآب را در حل مشکلات شهرستان و همکاری با نیروی انتظامی در برگزاری نمایشگاه های آثار مخرب مواد مخدر و نیز کارگاه های بررسی آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در این دیدار با اشاره به نقش دانشگاه ها در سلامت جامعه گفت: دانشگاه به عنوان یک پایگاه مهم اجتماعی و الگوئی نمونه در سالم سازی جامعه در تمامی ادوار و زمان ها ایفای نقش نموده است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در ادامه اشاره کرد: دانشگاه سرمنشأ پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و به عنوان یک زیر ساخت اساسی و قوی در حوزه دانش، تفکر و آگاه سازی می تواند نظام آموزشی کشور را از آسیب های جدی نجات دهد و به حضور جامعه دانشگاهی و نیز نقش سازنده مجموعه دانشگاهی در نهادینه کردن هنجارها و فرهنگ سازی جامعه همراه و هم گام با نیروی انتظامی تأکید کرد.

وی ولایت مداری و متعهد بودن رئیس واحد میاندوآب که زبان زد عام و خاص در این شهرستان شده را نشان از زلالت و پرچمداری شایسته این واحد دانشگاهی در زمینه فرهنگی، علمی و اجتماعی برشمرد.

در این دیدار با اهدای لوح از سوی فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از دکتر رامین رستمی رئیس واحد میاندوآب تجلیل شد.

کد خبر: 989281

وب گردی

وب گردی