سیاست های پژوهشی مانند ریل گذاری اهداف کشوراست

جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد و سایر اعضا در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر جهانیان با اشاره به شرایط منطقه ای و جهانی کشورمان و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه ملت شریف ایران گفت سیاست های پژوهشی به مثابه ریل گذاری اهداف کشور در هر زمینه ای است لذا دانشگاهیان کشور بویژه دانشگاهیان واحد هشتگرد که شامل هم دانشجو و استاد می گردد بایستی به دنبال برنامه های پژوهشی با محوریت حل مشکلات جامعه باشند که بحمدلله با توجه به ظرفیت بالایی که دانشگاهیان این واحد دانشگاهی ویژه در حوزه فنی و مهندسی دارند این امر امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: این هنر ما مدیران است که بتوانیم از ظرفیت های موجود بهره برداری کرده و در جهت حل مشکلات مردم گام های موثری برداریم لذا مهمترین وظیفه و رسالت حوزه پژوهشی در واحد شناسایی افراد توانمند و علاقمند به فعالیت های پژوهشی دانش بنیان بوده و در صورتی که برنامه های پژوهشی افراد مفید و مثمر ثمر باشد با تمام توان از جهات مادی و معنوی در قالب دستوالعمل های سازمان مرکزی از آن طرح و ایده حمایت خواهیم کرد.

در ادامه برنامه های هفته پژوهش که توسط اداره پژوهش و فناوری جمع آوری شده بود طرح و به تصویب ستاد جهت اجرایی شدن رسید برنامه های همچون تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه اساتید و دانشجویان، برگزاری پنل ها و کارگاه های آموزشی تخصصی توسط گروها و ... از جمله برنامه های هفته پزوهش واحد هشتگرد است.

انتهای پیام /

کد خبر: 989291

وب گردی

وب گردی