بازدید رئیس و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی از واحد بوکان

دکتر محمود پور یوسف دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و دکتر کاظم یکانی معاون دانشجویی و فرهنگی استان آذربایجان غربی بصورت سرزده از بخشهای مختلف واحد بوکان بازدید کردند

به گزارش ایسکانیوز، در این بازدید چند ساعته، دکتر محمود پور یوسف از تمامی بخش های مختلف این واحد بازدید و بر ارائه کامل خدمات به دانشجویان، پاسخگویی سریع، تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان تاکید کردند.

دکتر پوریوسف در این بازدید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، کاهش وابستگی شهریه، تجاری سازی علمی با افزایش رابطه با صنعت و نیز تاسیس مرکز رشد، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاری، نیز ارتقای فرهنگی و رفاهی دانشجویان، استادان و کارکنان تاکید کرد.

دبیر هیات امنای استان آذربایجان غربی هدف از انجام این بازدید‌ها را بررسی مسائل و مشکلات واحد‌ها در استان آذربایجان غربی، بالا بردن سطح کیفی و کمی آموزش، ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک برند علمی در کشور بیان کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌های خود شده است که در کنار فعالیت‌های آموزشی و تربیت نیروهای متخصص نیاز به فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزایی با استفاده از پتانسیل‌های دانشگاهی اعم از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و تخصص اعضای هیأت علمی دارد و در این میان باید با حداکثر صرفه جویی در مدیریت هزینه‌ها اقدام نمایند.

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، در خصوص ظرفیت ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: قابلیت‌ها و فضاهای آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی وکارگاهی باید با صداقت به مردم معرفی شود و ارتباط با مدیران شهرستان بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: الحمدالله واحد بوکان بعد از واحد ارومیه جز واحدهای سوده در استان می باشد که در این بازدید شاهد آن هستیم.

در این بازدید دکتر انور ضیائی رئیس واحد بوکان ضمن قدردانی از رهنمودهای ارزنده و پیگیری های بی دریغ دکتر پوریوسف، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و سیاست‌های واحد در راستای گسترش تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد.

ضیائی با بیان اینکه واحد بوکان از چند سال گذشته برنامه ریزی و اقدام برای درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه را آغاز نموده است.

کد خبر: 989300

وب گردی

وب گردی