طرح های فناورانه تا سقف ۱ میلیارد تومان موردحمایت قرار می گیرند

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران گفت: با راه اندازی شتاب دهنده ی فنآوری و کارآفرینی، این سازمان طرح های فناورانه که جنبه ی رشدی دارند را تا سقف یک میلیارد تومان مورد حمایت قرار خواهد داد.

عرفان خسرویان رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن تبریک هفته پژوهش به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گفت: به مناسبت این هفته در سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ برنامه های متنوع پژوهشی را طراحی و تدوین کرده ایم.

خسرویان با بیان اینکه در اولین اقدام طی روزهای اخیر تفاهم نامه ای با دکتر ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری تنظیم کردیم که بسیار تسهیل گر خواهد بود، تصریح کرد: این همکاری در راستای کمک به توسعه و ارتقای مبانی نظریه‌پردازی در حوزه‌های علم و فناوری و آگاه ‌سازی اساتید دانشگاه‌ ها و پژوهشگاه‌ های کشور با موضوع کمک به شکل‌گیری و فرهنگ ‌سازی زیست ‌بوم کارآفرینی و اقتصاد دانش ‌بنیان و حمایت از ایده‌ ها و طرح های نوین در حوزه‌های علم و فناوری با رویکرد توسعه کسب ‌وکار آنلاین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ با اعلام خبر راه اندازی شتاب دهنده ی فناوری، افزود: سازمان بسیج اساتید به زودی طرح های فناورانه که جنبه ی رشدی دارند را تا سقف یک میلیارد تومان مورد حمایت قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه این حمایت در راستای توجه به اهمیت مقوله توسعه فرهنگ علم، فناوری، اقتصاد دانش ­‌بنیان و سازمان های مبتی بر دانش در کشور صورت می پذیرد، گفت: بسیج اساتید با بیشتر شرکت های فناورانه در تمامی حوزه های مختلف کشور همکاری می کند مانند شرکت های مرتبط با حوزه های نفت و گاز و انرژی، اقتصاد دیجیتال، کشاورزی و ...

در پایان این عضو هیات علمی دانشگاه افزود: رسالت ما این است که هسته های مساله محور در جامعه را شناسایی و به صورت عنوان پایان نامه به دانشجویان کارشناسی ارشد و عنوان رساله به دانشجویان دوره دکترا پیشنهاد بدهیم، سپس پایان نامه های کاربردی مذکور مورد حمایت سازمان قرار می گیرند. دانشگاه ها که در این حوزه ها در حال ارتباط با ما هستند، پروپزال های را تنظیم کردند داوری شده و حمایت این سازمان شروع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989316

وب گردی

وب گردی