جلسه هیأت امنای آسایهل در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد

جلسه هیات امنای آسایهل با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، عصر امروز جلسه هیأت امنای اتحادیه بین‌المللی مؤسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا (آسایهل) عصر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دوره‌ای آسایهل و با حضور نینات اولان وراووث دبیر کل آسایهل و اعضای هیأت امنای این اتحادیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

طهرانچی در ابتدای این جلسه با خیرمقدم به حاضران و شرکت‌کنندگان در کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸، گفت: حضور شما را در ایران عزیز، سرزمین با تمدن کهن و شهر قزوین که یکی از پایتخت‌های ایران بزرگ بوده، خیرمقدم و خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند میزبان خوبی برای شما باشد.

رئیس دوره‌ای آسایهل ادامه داد: امیدوارم همان‌گونه که آسایهل توانسته یک پیوند بین فکر، تمدن و نخبگان کشورها برقرار کند، این نشست نیز بتواند آغازگر فعالیت‌های بی‌شمار برای دانشگاه‌ها باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: هر چه می‌گذرد نیازمند تعامل و درک بیشتر از یکدیگر هستیم و این نقشی است که دانشگاه می‌تواند داشته باشد. امیدوارم آسایهل در این زمان نقش مؤثرتری در نزدیک کردن کشورها داشته باشد.

طهرانچی با قدردانی از حضور اعضای آسایهل در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: واحد قزوین یکی از ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدوارم نشست گرمی به میزبانی این واحد دانشگاهی داشته باشیم.

در ادامه این نشست بررسی طرح پیشنهادی کمیته پذیرش آسایهل که ریاست آن بر عهده علیرضا شیخ عطار مدیرکل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر کمیته بین‌المللی کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ است، مطرح شد و پس از بررسی این طرح، فرآیند جذب اعضای جدید در آسایهل به تصویب رسید.

اتحادیه بین‌المللی مؤسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا بانام اختصاری «آسایهل» از سال ۱۹۵۶ میلادی و با هدف توسعه آموزش عالی و افزایش کیفیت آموزشی در منطقه جنوب شرق آسیا فعالیت خود را آغاز کرده و در اجلاس سال ۱۳۹۵ ریاست دوره‌ای این اتحادیه به دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه با عنوان «نقش دانشگاه‌های خصوصی در گسترش و ارتقای آموزش عالی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می‌شود.

همچنین کمیته انتخاب اعضای هیأت امنای جدید عصر امروز به ریاست علیرضا شیخ عطار دبیر کمیته بین‌المللی کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 989321

وب گردی

وب گردی