مرکز نگهداری دختران بی سرپرست افتتاح شد

مرکز نگهداری دختران بی سرپرست با حضور حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب الله مسعودی فرید در مراسم افتتاح نخستین مرکز نگهداری فرزندان (دختران) بی سرپرست در دامغان با اشاره به برنامه ریزی سازمان برای توسعه چنین مراکزی در سطح کشور گفت: خوشبخاته طی سال‌های گذشته و با حضور خیرین توانسته‌ایم گام‌های خوبی را در توسعه مراکز برداریم.

وی با اشاره به اقدامات حوزه اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: هم اکنون تعداد قابل توجهی از زنان بی سرپرست به همراه کودکانشان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و این در حالی است که تعداد این افراد در شهرستان و روستاهای محروم به مراتب بیشتر است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ارائه خدمات به کودکان و افرادی که در مراکز نگهداری می‌شوند یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی محسوب می شود به طوری که هم اکنون یارانه این مراکز توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

در این مراسم مصطفی امینیان مدیرعامل موسسه خیریه متوسلین به چهارده معصوم با اشاره به حضور خیرین و نیکوکاران برای حمایت از افراد نیازمند در سطح استان اظهار کرد: میزان کمک های مردمی در این استان با حضور خیرین قابل توجه است.

وی تصریح کرد: احداث چنین مراکزی برای دختران بی سرپرست می‌توانند شرایط زندگی را برای آنها فراهم کند و این در حالی است که سازمان‌ بهزیستی نیز در خصوص صدور مجوز این مرکز همکاری لازم را داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989334

وب گردی

وب گردی