خطی که قلم دانشجو را می‌سازد خط چمران‌ها، آوینی‌ها و دیالمه‌هاست

فراهانی گفت: خط چمران‌ها و آوینی‌ها خطی است که نمی‌گذارد به راحتی عده‌ای سوار بر کشتی سوراخ و بدون بادبان لیبرالیسم سرمایه‌های نظام را صید کرده و در گوشه‌ای مشغول سازند تا از آرمان‌خواهی‌شان بازمانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد جواد بورقانی فراهانی مدیرمسئول نشریه برگزیده کشوری «افق» در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه آزاداسلامی گفت: راه سعادت که همان راه پیروزی و فائق آمدن بر ظلم است همان راه پایان استکبار و طنین‌انداز شدن صدای بیداری و حق‌طلبی در جهان است راهی است که در آن باید دانشگاه‌هایی باشند که به گفته ولی امرمان از آن‌ها چمران‌ها و احمدی روشن‌ها درآیند.

وی ادامه داد: این امر محقق نمی‌شود مگر این که همیشه و هر جا یادمان باشد و یادآور باشیم خون‌های پاکی که در این راه در برهه‌های مختلف تاریخ ریخته شد در 16 آذر سال ۳۲ تا انقلاب 57 همه و همه یک‌چیز را فریاد زدند که دانشجو به قیمت جان هم که شده زیر سلطه ننگ‌بار استکبار نمی‌رود.

فراهانی افزود: خطی که قلم دانشجو را می‌سازد خط چمران‌ها و آوینی ها و دیالمه‌هاست نه فتنه‌گران در حصر. ما همواره با تمام وجود قلم می‌زنیم تا یادمان نرود خون مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی ریخته شد تا استکبار و مستکبر پرستان در خونشان غرق شوند.

مدیرمسئول نشریه «افق» گفت: این تفکری است که نمی‌گذارد به راحتی عده‌ای سوار بر کشتی سوراخ و بدون بادبان لیبرالیسم سرمایه‌های نظام را صید کرده و در گوشه‌ای مشغول سازند تا از آرمان‌خواهی‌شان بازمانند. هر چند عده‌ای خائن همواره در داخل و خارج به دنبال ابتذال و گمراه ساختن مسیر دانشجویی از رسالت اصلی خود بوده و سال‌ها در لباس خادمی، خیانت را سرلوحه‌شان قرار دادند و دانشگاه آزاد را بازیچه کردند برای رسیدن به منابع مالی که از جیب دانشجویان با هزار مشقت تأمین می‌شد .

وی با بیان اینکه برخی در گذشته دانشگاه آزاد را ملک شخصیِ پدری خود می‌دانستند، افزود: حال بعد از قطع منابع مالی این فتنه گران و افراد صاحب‌امتیاز و ویژه خوار و اخراج آنان، این بار با ژست اپوزیسیونی از حق‌طلبی و بیداری حرف می‌زنند بی‌آنکه نگاهی داشته باشند که چگونه درگذشته‌های نه چندان دور دانشگاه را به مرز ورشکستگی کشاندند.

فراهانی خواهان پایان دادن مسئولین به حرکت‌های مرموز، لیبرالیستی و تنش‌زای سیاسی موجود در قالب امور علمی، فرهنگی و اجتماعی شد و گفت: نباید اجازه داد اندیشه‌های فاسد و متحجرانه‌ی غرب زده وعده‌های پوچ و توخالی همیشگی را جانشین دغدغه‌های والای دانشجویان کند.

کد خبر: 989346

وب گردی

وب گردی