دانشجوی برگزیده سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

محمدرضا آبدارمسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به عنوان دانشجوی برگزیده سال۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده شد.

سومین مراسم معرفی دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در تاریخ 18 آذر برگزار شد.

محمدرضا آبدار دانشجوی برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: انتخاب دانشجویان برگزیده که هر ساله توسط دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود شکوفایی استعدادها، رشد انگیزه‌ها، پویایی، نشاط علمی دانشجویان، فعالیت بیشتر دانشجویان در برنامه‌ها و فعالیت‌های گروهی را در پی خواهد داشت.

آبدار افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی باید توجه بیشتری به دانشجویان شود و دانشجویان را در راه اندازی انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی کمک کرد. از مسئولین دانشگاه خواهشمندم تا روندهای اداری که مانع فعالیت‌های دانشجویی می شود را از جلوی پای دانشجویان بردارند و اجازه دهند دانشجویان بدون سیاسی کاری و انجام تشریفات اداری بیهود به فعالیت های دانشجویی خودشان بپردازند و دانشجو را حلقه به گوش خود نخواهند.

دانشجوی برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان زمانی می توانند ریل گذار فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی باشند که به آنها اعتماد شود و میدان عمل جهت ظهور و بروز توانمندی‌هایشان به آنها واگذار شود.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه مدیران باید برای دانشجویان اهمیت ویژه ای قائل باشند، تاکید کرد: دانشجو عدالت خواه، آرمان خواه و فرهنگ ساز بوده و هست و ان‌شاءالله همچنان در این مسیر ثابت قدم حرکت خواهد بود.

آبدار در پایان افزود: دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی به دلیل فعالیت در عرصه های عملی توامان با گذراندن دروس خودشان در بیرون از دانشگاه، در میدان عمل و صنعت قوی‌تر از دانشجویان دانشگاه های دولتی ظهور و بروز می‌کنند.

انتهای پبام/

کد خبر: 989357

وب گردی

وب گردی