به میدان آمدن جوانان برای نسل ما امیدبخش است

جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران و رونمایی از طرح های ویژه این روز با حضور هیأت رئیسه دانشگاه تهران و معاون اسبق وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود نیلی احمدآبادی در جشن بیست سالگی کانون های فرهنگی دانشگاه تهران و رونمایی از طرح های ویژه این روز اظهار داشت: ابتدا بیستمین سالگرد تشکیل کانون های دانشجویی دانشگاه تهران را تبریک می گویم. از همه عزیزان و دانشجویانی که کمک کردند تا این کانون ها شکل بگیرند، تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: دکتر خانیکی (معاون اسبق فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، مبتکر تشکیل این کانون ها بود و خوشحالیم که در این جشن در خدمتش بودیم؛ اتفاق بسیار میمونی بوده و اثراث و برکات بسیار زیادی برای دانشگاه و دانشجویان داشته است.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: خیلی خوشحالیم که توفیق برگزاری بیستمین سالگرد و در واقع جشن تولد این کانون ها را داشتیم. به حول و قوه الهی طرح هایی را هم رونمایی کردیم و امیدواریم شاهد موفقیت ها و پیروزی های هر چه بیشتر دانشجویان عزیزمان و کانون ها باشیم.

در ادامه هادی خانیکی خاطر نشان کرد: خوشحالم در خدمت دوستان دانشجو، دبیران و اعضای کانون های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی دانشگاه تهران، دکتر نیلی (رئیس دانشگاه تهران) و دیگر عزیزان بودم. من هم روز 16 آذر را تبریک می گویم که بلوغ و رشد دانشجویی را در اغلب دانشگاه های کشور نشان می دهد.

وی ادامه داد: نمی خواهم ذهنیتی تاریخی را بر اساس خاطره ها زنده کنم. مرحوم دکتر روح الامینی (استاد فقید دانشگاه تهران) تمثیلی داشت و می‌گفت هر وقت عکس رئیس کنونی و سابقی را در یک مدرسه کنار یکدیگر دیدید، بدانید ما خیلی رشد کرده ایم. به عنوان یک مدیر قبل از اسبق صحبت می کنم! چون بیست سال از حضورم در وزارت علوم می گذرد و حالا در خدمت دوستانی هستم که زمان مدیریت من، دانشجو بودند.

معاون اسبق فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: وقتی سخنان دکتر عسگری (مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) را شنیدم و پختگی صحبت های او را دیدم، به یاد آوردم زمانی که برای همکاری با ما آمد، دوران دانشجویی را پشت سر می گذاشت. اگر کانون های فرهنگی تنها یک نتیجه در این مدت داشته باشد، همین است.

خانیکی در پایان خاطرنشان کرد: می بینیم دانشجویان ما چطور توانسته‌اند ظرفیت‌های خود را شکوفا کنند و این نتیجه برای من کافی است. بیست سالگی کانون های فرهنگی نشان می دهد ما باید جای خود را پیدا کنیم. به میدان آمدن جوانان برای ما و نسل ما امیدبخش است. رسیده ایم من و نوبتم به آخر خط، نگاه‌دار جوان‌ها بگو سوار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989359

وب گردی

وب گردی