برخورد قاطع با فعالیت تورهای غیرمجازدر شهر شوش

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش با اشاره به این‎که عمده دغدغه‎های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان است، از برخورد قاطع با این تورها با همکاری اداره اماکن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا چنانی با بیان این‎که توسعه بخش گردشگری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی ـ گردشگری و همچنین دستگاهها و ارگانهای زیربط در سطح شهرستان شوش از اهداف مهم اداره میراث فرهنگی شوش است افزود: با گسترش این بخش می‎توان شاهد رونق اقتصادی در سطح شهرستان بود

او ادامه داد: پیرو جلسهای که 22 آبان‎ماه 97 برای نخستین بار در محل اداره میراث فرهنگی با مدیران و نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برپا شد، مقرر گردید تورهای رایگان و ارزانقیمت با حمایت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش و این دفاتر به منظور آشنایی شهروندان، ادارات، ارگانها، سازمانها و ... برگزار شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوش، عمده دغدغههای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را وجود تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان و همچنین نبود لیدر متخصص عنوان کرد و افزود: اداره میراث فرهنگی شهرستان شوش هیچگونه مسئولیتی در قبال تورهای غیرمجاز ندارد و از راه واحد حقوقی این اداره شکوائیهای در این‎باره تقدیم دادگستری شهرستان شوش خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری تورهای غیرمجاز توسط دفاتر غیررسمی و افراد گفت: چنان‎چه این تورها دارای مجوز نباشند، اداره اماکن پس از درخواست از مقام قضایی و ارائه مستندات و در صورت مشهود شدن فعالیت غیرمجاز، با متولیان این تورها برخورد قاطع خواهد کرد.

چنانی در پایان از ادارات، ارگانها، نهادها و سازمانهای سطح شهرستان شوش خواست تا با اداره میراث فرهنگی شهرستان و نیز مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ـ گردشگری همکاری لازم را در راستای موضوع گردشگری و خدمات مسافرتی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989385

وب گردی

وب گردی