روز دانشجو نیروی محرکه تفکرها و رفتارهای دانشجویی در دانشگاه ها است

دبیر شورای هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: مراسمات مناسبتی «روز دانشجو» بدون هیچ حاشیه ای در تمام واحدهای آزاد سراسر استان خوزستان برگزار شد.

محسن فروتن دبیر شورای هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز با تبریک روز دانشجو تصریح کرد: برخلاف بزرگنمایی های خبری صورت گرفته که در فضای مجازی و شبکه های معارض منشتر شده است، تمام برنامه های مناسبتی «روز دانشجو» بدون هیچ حاشیه ای در تمام واحدهای آزاد سراسر استان خوزستان برگزار گردید.

وی با تاکید بر اینکه دانشجو وجدان بیدار جامعه است، تصریح کرد: دانشجو ساده نیست، بلکه دانشجو نسل آگاه جامعه است که همه نقشه های دشمن را می شناسد و برنامه های دشمن را رصد می کند.

فروتن اصلی ترین و بزرگترین حق دانشجو را آزادی بیان و آزادی اندیشه دانست و بیان کرد: امید است «روز دانشجو» تبدیل به نیروی محرکه تفکرها و رفتارهای دانشجویی در دانشگاه ها شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اهواز با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد و جنبش دانشجویی پیگیر حل مشکلات کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه خواهد بود و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا معوقات آنان پرداخت و مشکلات کارخانه مرتفع شوند، تصریح کرد: طی روزهای گذشته برخی از نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران نیز برای دیدار با این عزیزان و اعلام حمایت و تاکید بر پیگیری حقوق کارگران در خوزستان حاضر شدند.

گفتنی است پیشتر در شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر تجمع دانشجویان دانشگاه های آزاد واحد خوزستان و لغو مراسمات روز دانشجو منتشر شده بود.

انتهای پبام/

کد خبر: 989392

وب گردی

وب گردی