استادان بینش سیاسی خود را افزایش دهند 

حجت‌الاسلام حسینی گفت: برای دادن پاسخ قانع کننده به قشر بیدار، آگاه و مطالبه‌گر دانشجو، استادان باید بیش از گذشته بینش سیاسی خود را افزایش دهند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز (سه شنبه) در جلسه هم‌اندیشی استادان استان بوشهر که با موضوع سیاست خارجی و امنیت ملی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جلسات در خصوص امنیت ملی و مسائل سیاسی روز کشور یک نیاز در دانشگاه محسوب می‌شود و همواره بخش اعظمی از مباحثه‌های دانشجویان با یکدیگر و استادان در مسائل سیاسی است که دغدغه مشترک قشر فرهیخته و مسئولان دلسوز نظام و انقلاب به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه باید از مسائل سیاسی گذشته و تجربیات مربوط به آن درس گرفت، گفت: برجام نمونه واضحی از توافقات بین‌الملی است که منافع جمهوری اسلامی ایران در آن نادیده گرفته شده است. از این رو باید در پذیرفتن، الحاق و عضویت کشور به کنوانسیون هایی چون FATF دقت بسیار بیشتری صورت گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی که موجب ایجاد پرسش‌های متعدد در نسل جوان شده، تصریح کرد: برای دادن پاسخ قانع‌کننده به قشر بیدار، آگاه و مطالبه‌گر دانشجو، استادان باید بیش از گذشته بینش سیاسی خود را افزایش دهند.

وی حضور اندیشمندان و مسئولان سیاسی کشور در دانشگاه را ضرورتی مهم دانست و افزود: تشکیل جلساتی با افرادی نظیر دکتر علی احمدی (جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) به‌عنوان یک فرد انقلابی، دانشگاهی، اهل قلم، آگاه از مسائل مهم سیاسی و با سابقه درخشان کاری و مسئولیت‌های متعدد سیاسی برای جامعه دانشگاهی غنیمت است.

حسینی با تأکید بر اینکه تمام تلاش دشمنان کشور برای تضعیف انقلاب اسلامی در جهان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی نه تنها اسوه کشورهای اسلامی و مسلمانان است، بلکه امید تمام آزادی خواهان جهان محسوب می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در پایان گفت: دشمنی استکبار جهانی با ذات جمهوری اسلامی و برای عدم شکل گیری حکومت اسلامی قدرتمند و مستقل در جهان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989396

وب گردی

وب گردی