ارائه پاداش در قبال هوشمندسازی مصرف انرژی

مدیرعامل شرکت توانیر، با بیان اینکه ما می‌توانیم از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ کمک بگیریم تا ارتباط دو سویه بین مردم و صنعت برق ایجاد شود، گفت: نیازی به سرمایه‌گذاری در این حوزه نیست با صرفه‌جویی که اتفاق می‌افتد؛ پاداش‌هایی بابت همکاری به آنها می‌دهیم.

محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در خصوص ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ در صنعت برق کشور اظهار کرد: ما می‌توانیم از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ کمک بگیریم تا ارتباط دو سویه بین مردم و صنعت برق ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اکنون 30 میلیون مشترک خانگی داریم که با ابزار قدیمی و سنتی امکان ارتباط با آنها وجود ندارد با توجه به اپلیکیشن‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند طراحی کنند می‌توانیم در زمانی که نیاز است به مردم اطلاع دهیم تا میزان مصرف را کاهش دهند و سپس از مزایای کاهش بار در قالب طرح‌های تشویقی استفاده کنند.

متولی‌زاده گفت: هوشمندسازی در دو مقطع مدنظر است در مرحله اول ارتباط دوسویه با مردم است که نیازی به سرمایه‌گذاری ندارد. با صرفه‌جویی که اتفاق می‌افتد ما پاداش‌هایی بابت همکاری به آنها می‌دهیم. معادل انرژی تجدیدپذیر صرفه‌جویی را با کمک شرکت‌های دانش بنیان از مردم می‌خریم که منافع زیادی برای کشور، مردم و صنعت برق در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 989399

وب گردی

وب گردی