تولید محصولات گیاهی برای مراقبت از پوست و مو

یک شرکت دانش بنیان در سال ۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی تشکیل شده و در طی این سال ها محصولات مختلف و با کیفیتی را در زمینه مراقبت از پوست تولید کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است.
ارائه مقالات متعدد و همکاری های نزدیک با متخصصان و دانش پژوهان داخل و خارج کشور از جمله دستاوردهای این شرکت است. فعالیت های برون مرزی شرکت نیز قابل توجه و فزاینده است. به گفته مریم دیباجی مدیر عامل شرکت طبیعت زنده، فرآوری گیاهان دارویی و تولید عصاره، روغن و اسانس های طبیعی برای مصارف صنایع مختلف از جمله داروسازی، غذایی و بهداشتی با هدف استفاده از فرآورده های طبیعی در ارتقاء سلامت جامعه و مطابق مقرارت GMP نیز از دیگر فعالیت های شرکت طبیعت زنده است.
وی افزود: کیفیت محصولات ما در حوزه تولید مکمل های غذایی است به حدی بالا است که مکمل های مولتی ویتامین مینرال که مخصوص پوست، مو و ناخن است توانسته توجه همه جانبه ی بازارهای داخلی را به خود جلب کند و رقیبی پرقدرت در مقابل محصولات مشابه خارجی باشد.
به گفته دیباجی، به دنبال تجربه موفقیت آمیز دیگر برندهای مجموعه طبیعت زنده و توزیع گسترده این محصولات در خاورمیانه و اروپا، در سال 94 محصولات آرایشی ما با اعتقاد به تجلی زیبایی طبیعی زنان ایرانی تولید و به بازار عرضه شد. محصولاتی با کیفیت، قابل اطمینان و همیشه در دسترس.
وی در خصوص ماموریت این شرکت، تصریح کرد: بهبود کیفیت زندگی مردم از طریق ارائه راه حل های موثر برای افرادی که به زیبایی و سلامت خود اهمیت می دهند؛ مهم ترین هدف و ماموریت ما در شرکت است.
این فعال دانش بنیانی در کشور بیان کرد: واحد تحقیق و توسعه شرکت طبیعت زنده به عنوان متولی انجام طرح‌های تحقیقاتی فعالیت دامنه‌داری را در برای ارتقاء ذخیره علمی و دانش فنی در زمینه فعالیت های شرکت و نیز استفاده از این دانش در نوآوری، آفرینش، طراحی، تولید، معرفی و انتشار محصولات جدید و ارایه ارزش افزوده بیشتر در دست انجام دارد.
وی همچنین اظهار کرد: شرکت طبیعت زنده توانایی لازم برای جذب، توسعه و به کارگیری فناوری‌ها و تشریک مساعی با شرکای نوآور بیرونی را دارد. در این راستا و با کمک متخصصان توانای داخلی و بهره گیری از دانش به دست آمده در زمینه گیاهان دارویی و مواد مؤثر برگرفته از طبیعت به عنوان شایستگی بنیادی شرکت، همواره سعی در ایجاد نوآوری در زمینه تولید محصولاتی با کیفیت بالا جهت پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان داشته و بهبود مستمر را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989439

وب گردی

وب گردی