احتمالا ارتش دیوار مرز مکزیک را خواهد ساخت

رئیس جمهور آمریکا در یک رشته توییت به حزب دمکرات هشدار داد که اگر در کنگره با طرح ساخت دیوار در مرز مکزیک مخالف باشند از ارتش برای تکمیل این طرح استفاده می کند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «دونالد ترامپ» در سه توییت مجزا یک بار دیگر از مزایای بی شمار طرح خود برای احداث دیوار در مرزهای جنوبی آمریکا سخن گفته و بر لزوم تکمیل این پروژه برای جلوگیری از ورود مهاجرین تاکید کرد.

وی ابتدا در حساب توییتری خود نوشت: «با وجود آنکه کاروان‌های بزرگ (مهاجران) در حال آمدن به سوی کشور ما هستند، این افراد نتوانستند از دیوارهای تازه ساخته شده ما، دیوار و فنس‌های موقتی، افسران گشتی مرز و ارتش عبور کنند. آنها اکنون در مکزیک و یا در حال برگشت به کشورهایشان هستند».

وی که قرار است با «نانسی پلوسی» و «چاک شومر»، رهبران اقلیت مجلس نمایندگان و سنا دیدار کند، در توییت دیگری نوشت: «من منتظر ملاقات با چاک شومر و نانسی پلوسی هستم.اما دیوار ساخته خواهد شد».

ترامپ همچنین در سومین توییت خود ضمن تهدید دموکرات‌ها نوشت: «مردم تا الان نفهمیده‌اند چه مقدار دیوار قبلا ساخته شده است. اگر دموکرات‌ها رأی لازم را برای تأمین امنیت کشورمان ندهند، ارتش بخش‌های باقیمانده دیوار را خواهد ساخت. آنها می دانند چقدر این مسأله مهم است».

پیش از این رهبران دموکرات از ترامپ خواسته بودند تا طرح پیشنهادی 5 میلیارد دلاری برای احداث دیوار در مرز مکزیک را لغو کرده و مانع از تعطیلی بخشی از فعالیت های دولت آمریکا شود.

انتهای پیام

کد خبر: 989453

وب گردی

وب گردی