8 کاروان از زوج های دانشجویی دانشگاه آزاد به مشهد اعزام می شوند

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حال تنظیم تفاهمنامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی است که بر مبنای این تفاهنامه به نیت امام رضا(ع)، 8 کاروان از زوج های دانشجویی دانشگاه آزاد تحت عنوان کاروان «نور» از 8 منطقه کشور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام محمدخادمی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با ارائه آخرین آمار از ازدواج دانشجویی امسال اظهار داشت: ثبت نام ازدواج دانشجویی امسال تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت؛ امسال ازدواج دانشجویی در استان های کشور به صورت کاروانی تنظیم شده و حدود 15 استان در این راستا برنامه ریزی کاروانی انجام داده اند که اقدامی کم نظیر در موضوع ازدواج دانشجویی محسوب می شود.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی که امروز دامنگیر بسیاری از زوج های جوان شده، هزینه رفت و برگشت به مشهد مقدس برای زوج ها مقداری سنگین شده است و لذا برنامه ریزی کاروانی می تواند در کاهش هزینه ها مقداری کمک کننده باشد.

خادمی ضمن تشکر از اقدامات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کمک به ازدواج های دانشجویی ادامه داد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دکتر کلانتری و دکتر نصیری اقدامات موثر و شایسته ای را درباره ازدواج های دانشجویی و تخفیف شهریه به دانشجویان متاهل انجام دادند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور تصریح کرد: ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حال تنظیم تفاهمنامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی است که بر مبنای این تفاهنامه به نیت امام رضا (ع)، 8 کاروان از زوج های دانشجویی دانشگاه آزاد تحت عنوان کاروان «نور» از 8 منطقه کشور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: این عزیزان در قالب برنامه های کاروانی متمرکز، با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به مشهد مقدس اعزام خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 989505

وب گردی

وب گردی