احداث مهمان سرا برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از ساخت اردوگاه برای کارکنان دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی برنامه دارد تا برای رفاه کارکنان واحد مشهد و دیگر واحد‌ها اردوگاهی را راه اندازی کند که از امکانات تفریحی برخوردار خواهد بود. هدف از احداث این اردوگاه این است که کارکنان دانشگاه آزاد برای زیارت حرم امام رضا (ع) مشکلی برای اقامت نداشته باشند.

رئیس واحد مشهد مناطقی را برای ساخت این اردوگاه در نظر گرفته است و حتی طرح خود را هم به سازمان ابلاغ کرده تا در نهایت پس از تایید دکتر طهرانچی ساخت مجموعه آغاز شود.

مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در این خصوص به ایسکانیوز گفت: ما به دنبال ایجاد اردوگاهی بزرگ هستیم و از مکان های مختلفی هم بازدید کرده‌ایم. انجام این پروژه باید با نظر دکتر طهرانچی انجام شود. چون قصد داریم با هم‌افزایی سازمان مرکزی اردوگاه را احداث کنیم.

وی افزود: فضایی اردوگاهی که در شأن دانشگاه آزاد است باید تهیه کنیم. کارکنان و اعضای هیات علمی می‌توانند از این اردوگاه استفاده کنند. برای دانشجویان هم اردوگاه دیگری خواهیم ساخت. دو فضای آماده داریم و اگر دکتر طهرانچی یا نمایندگان از این فضا بازدید کنند مراحل ساخت را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989525

وب گردی

وب گردی