فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری تا ۲۷ آذر ماه تمدید شد

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشوراعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان مبنی بر تمدید زمان چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری، مهلت ارسال و تکمیل مدارک متقاضیان تا پایان ساعت کاری روز سه شنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری که از ۱۵ شهریور تا ۱۵ آذر به پژوهشگران اطلاع رسانی شده بود، تا پایان ساعت کاری روز سه شنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ تمدید شد.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) در چارچوب سیاست‌های راهبردی پژوهش و فناوری، حمایت از رساله‌های دکتری را در دستور کار قرار داده است تا به هدایت رساله‌های دکتری به سمت نیاز‌های اساسی پژوهشی و فناوری کشور، گسترش مرز‌های دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه قدم‌های استواری برداشته شود.

از این رو از سال ۹۵ طی برگزاری ۳فراخوان ۲۰۶۴ طرح رساله دکتری برای دریافت حمایت به صندوق ارسال شده است. هر رساله دکتری تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت می‌شود.

متقاضیان دریافت این حمایت می‌توانند ضمن مراجعه به سایت صندوق به نشانی (http://www.insf.org) و پس از مطالعه دقیق آیین نامه طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشی (به آدرس http://rtms.insf.org) ثبت کنند.

براساس این گزارش، طرح می‌بایست به نام استاد راهنما در سامانه ثبت شود و قبل از ارسال تقاضا از طریق پروفایل استاد راهنما، دانشجو موظف است که پروفایلی به نام خود در سامانه ایجاد کند.

دانشجویان ورودی مهر ماه سال ۱۳۹۴ به بعد می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، دانشجویانی که تاریخ تصویب پروپوزال آن‌ها در دانشگاه از ۱۵ شهریور به بعد باشد امکان شرکت در این فراخوان را دارند و اساتید راهنما صرفاً مجاز به ارسال یک طرح رساله دکتری خواهند بود.

طرح‌هایی که به صورت کامل در سامانه بارگذاری شده باشند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در اختیار داشتن شماره طرح (دریافت شده از سامانه صندوق) برای پیگیری وضعیت طرح الزامی است، بررسی طرح‌های ارسال شده پس از پایان مهلت فراخوان صورت گرفته و نتایج نهایی نیز پس از تصویب در کمیته تخصصی صندوق اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989610

وب گردی

وب گردی