ثبت نام حدود 200 هزار نفر در آزمون ارشد 98/ احتمال تمدید مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت، احتمالا مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 تمدید خواهد شد؛ ولی تصمیم نهایی را بعدازظهر فردا (یکشنبه) اتخاذ و اعلام خواهیم کرد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین آمار شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 اظهار داشت: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی-دانشجویی کشور از جمعه (16 آذر) آغاز شده و ساعت 24 فردا (یکشنبه 25 آذر) آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است. افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی متقاضی ثبت‌نام شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: ثبت‌نام منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در 6 گروه آموزشی و 126 کدرشته انجام می گیرد. هزینه ثبت نام 450 هزار ریال است و افراد باید با کارت های شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیک آن فعال است، مبلغ را پرداخت کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه 24 آذر 1397) تعداد 199 هزار و 635 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 ثبت نام کرده اند. آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در روزهای پنجشنبه و جمعه (5 و 6 اردیبهشت 1398) برگزار خواهد شد.

وی در پایان، در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسکانیوز، درباره امکان تمدید مهلت ثبت نام گفت: احتمالا این مدت تمدید خواهد شد ولی تصمیم نهایی را بعدازظهر فردا (یکشنبه) اتخاذ و اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989714

وب گردی

وب گردی