احتمال تمدید فراخوان  جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر در فراخوان هیأت علمی دانشگاه آزاد تعداد مورد نیاز جذب نشوند، پذیرش بعدی را در بهمن ماه سال جاری باز کرده و فراخوان سری دوم را شروع می کنیم.

دکتر علیرضا رهایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درخصوص اعلام نتایج جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فراخوان سال 97 برای جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در نیم سال اول تحصیلی انجام و مراحل به خوبی سپری شد.

وی افزود: پس از ثبت نام اعضای هیات علمی در حال بررسی سطح علمی داوطلبان هستیم که افراد باید از نظر سواد و مهارت، امتیاز لازم را کسب کنند. در صورتی که اعضا واجد شرایط باشند و همچنین مدارک تحصیلی کاملی داشته باشند آنها را جذب خواهیم کرد.

رهایی ادامه داد: ارزیابی مقدماتی علمی در حال اجراست و افرادی که از شرایط برخوردار باشند به هیات اجرایی استان‌ها معرفی خواهند شد. تلاش بر این است که قبل از آغاز نیم فصل دوم در بهمن ماه نتایج را اعلام کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: طبیعی است با توجه به اینکه افراد در دانشگاه و زمان های مختلف فارغ التحصیل شده اند و دانشگاه آزاد اسلامی مصر است افراد نخبه و کسانی که شرایط خوبی دارند را جذب کند، فراخوان های دیگری هم داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به فراخوان دوم سال 97 برای جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: همین الان در حال بررسی هستیم و بر اساس نتایج فراخوان اول ممکن است در بعضی از رشته ها نیاز به افراد بیشتری باشد و اگر تعداد مورد نیاز جذب نشوند، پذیرش بعدی را در بهمن ماه سال جاری باز کرده و فراخوان سری دوم را شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 989766

وب گردی

وب گردی