معاون صنایع دستی به حواشی مربوط به مدرک تحصیلی‌‌اش پاسخ داد

معاون صنایع دستی گفت: من از کارشناسی به معاونت رسیده‌ام و تاکنون هم تصمیم این بوده که هیچ حرفی پیرامون حواشی که برایم ایجاد شده است نزنم اما من تأیید بالاترین دستگاه را از لحاظ احراز صلاحیت این پست داشتم.

به گزارش ایسکانیوز، پویا محمودیان در پاسخ به این سؤال که چرا همچنان دو دفتر معاونت صنایع دستی که جزو دفاتر مهم محسوب می‌شود سرپرست دارد و مسئولان آن نهایی نشده‌اند ، گفت: در رابطه با حوزه بازرگانی و صادرات به زودی تعیین تکلیف صورت می‌گیرد و بررسی می‌کنیم آیا سرپرستان فعلی باقی بمانند یا تغییر کنند.

وی در باره که چرا مرضیه ترکمانیان، معاون اداره کل آموزش، توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با سابقه کار مشخص و نزدیکی به بازنشستگی برکنار و آقای بیدختی جانشین وی شد، گفت: آقای بیدختی دانش‌آموخته صنایع دستی است و سالیان سال معاون صنایع دستی خراسان رضوی و همچنین مدیرکل استان سمنان بوده و کاملاً با این حوزه آشنایی دارد. وی از بدنه سازمان بوده و جزو نیروهای سالم و خوشنام میراث فرهنگی شناخته می‌شود.

وی افزود: علت تغییرات تصمیم‌های مدیریتی بود، در یک مقطعی عالی‌ترین مقام تشخیص می‌دهد که این اتفاق بیفتد و بنده هم تشخیص دادم که این تغییر و تحولات به دلیل خیلی از مسائل صورت بگیرد. خانم ترکمانیان از دوستان نزدیک من است و هنوز هم با ما همکاری دارد اما در یک مقطعی بنده با توجه به اتفاقاتی که برای صنایع دستی افتاد تصمیم به این جابه‌جایی گرفتم.

محمودیان در خصوص حواشی مربوط به مدرک تحصیلی خود، گفت: من از بدنه سازمان میراث فرهنگی بودم و زیر و بم این سازمان را می‌دانستم و بهتر از هر کسی به مسائل مسلط بودم.

معاون صنایع دستی افزود: من از سال 81 در این حوزه فعالیت کردم و شخصی نبودم که از بیرون بیاید و بخواهد مسائل را بررسی کند، حواسم به خیلی از موضوعات بود، من برای صنایع دستی دغدغه‌ دارم اما شاید عده‌ای دلخور باشند که نمی‌توانند خیلی چیزها را به من نسبت بدهند.

وی افزود: من از کارشناسی به این مرحله رسیدم و تاکنون هم تصمیم این بوده که هیچ حرفی پیرامون حواشی که برایم ایجاد شده است نزنم و خودم را درگیر نکنم اما در صورتی که یک روز بخواهم جواب بدهم قطعاً برای تمام کسانی که حرف‌های نادرستی زده‌اند متأسف خواهید شد.

محمودیان با بیان اینکه من به قصد سکوت کرده‌ام، گفت: فقط این را می‌گویم مراحل تأیید مدیران مراحل بسیار سخت و ظریفی است، من تأیید بالاترین دستگاه را از لحاظ احراز صلاحیت این پست داشتم و همین که صلاحیت من توسط دستگاه‌هایی که مسئول هستند تأیید می‌شود یعنی من صلاحیت دارم و این ختم کلام است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 989778

وب گردی

وب گردی