آیین تکریم و معارفه معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد

در آیین تکریم و معارفه معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس دکتر محمد حسین رنجبر به عنوان معاون پشتیبانی و منابع انسانی معرفی شد و از خدمات دکتر حمید رستمی جاز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر مهدی باقری در این آیین با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش های صورت گرفته توسط مسؤولان، اساتید و کارکنان این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حاصل تلاش همه ی این عزیزانی است که توانسته اند این دانشگاه را تاسیس هدایت و نگهداری نمایند.

وی گشوده شدن راه جدیدی را در دانشگاه آزاد اسلامی به فال نیک گرفت و آرزوی امیدواری کرد بتوان با همدلی و همراهی یکدیگر این دانشگاه را تا رسیدن به قله های افتخار و بالندگی همراهی کنیم.

باقری یادآوری کرد، یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی را در حوزه آموزش عالی، تاسیس این دانشگاه برشمرد و افزود: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، خدمات ارزشمندی را در حوزه تعلیم، تربیت و پژوهش ارائه کرده است .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با تاکید بر رشد کمی و کیفی در دانشگاه گفت: « دانشگاه آزاد اسلامی باید برای تحقق اهداف تعیین شده و رسیدن به توسعه پایدار بتواند با برنامه ریزی در حوزه های مختلف با همدلی و پشتکار کارکنان و استادان خود جامه عمل بپوشاند.

باقری با اشاره به اهمیت و نقش مهم حوزه فرهنگی در دانشگاه افزود: طرح شناخت آسیب های اجتماعی و حضور رابطین فرهنگی در کلاس های درس، ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان ومشارکت دادن آنها در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله وظایف مهمی است که باید مسئولان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

این مسئول نگاه مساله محوری را در حوزه پژوهش خواستار شد و گفت: سوق دادن رساله ها و پایان نامه ها ی دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری در زمینه علوم دریایی و ارائه راهکار مناسب در جهت تقویت اقتصاد دریا محور از دیگر اقدامات مهمی است که دانشگاهیان باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با تقدیر از دکتر رستمی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در طول مدت تصدی این سمت؛ دکتر محمد حسین رنجبر را به این سمت معرفی کرد و گفت: « تلاش های دکتر رستمی بدون شک در شرایط بحرانی توانست این دانشگاه را به یک واحد سود دهی خوبی برساند و الگویی شود تا سایر واحدها نیز از آن الگوبرداری نمایند.»

باقری با معرفی آرزوی موفقیت به دکتر رنجبر از وی خواست تا با برنامه ریزی صحیح و انتخاب الگویی مناسب زمینه رشد و توسعه را بیشر از پیش فراهم سازد.

در این آیین معاون اسبق و جدید نیز به ترتیب گزارشی از عملکرد حوزه متبوع و برنامه های در دست اقدام بیان کردند.

کد خبر: 989810

وب گردی

وب گردی