اخلاق مهمترین عامل قدرت در نظریه‌های دفاعی رهبر انقلاب است

فرمانده کل ارتش گفت: در نظریه دفاعی رهبر انقلاب، اخلاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل قدرت است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای که صبح امروز (یک شنبه) و به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: تدابیر و نظریات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه ها چراغ راه و قطب نمایی برای پیشرفت و تعالی است.

وی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا تجارب بسیار غنی و ارزشمندی از دوران قبل از انقلاب اسلامی و دوران با شکوه دفاع مقدس داشته و احاطه کاملی بر مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی دارند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما می توانیم به بهترین نحو ممکن استراتژی دفاعی را از این اندیشه استخراج کنیم، تصریح کرد: در نظریه دفاعی ایشان از اخلاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل قدرت نام برده شده که در دیگر نظریات وجود ندارد.

امیر موسوی معنویت محوری، هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری را از محور های اصلی نظریه دفاعی رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقتی به تدابیر امنیتی مقام معظم رهبری نگاه می کنیم ایستادگی و مقاومت فعال در مقابل استراتژی های دشمن دیده می شود.

وی در پایان تاکید کرد: نظریه فرمانده معظم کل قوا از دین ،علم و تجربه بر آمده و بر هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری استوار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989851

وب گردی

وب گردی