مرادیان: تعدیل یا جذب نیرو در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی نیست

سرپرست اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بعضی از حوزه ها، ظرفیت های اضافی داریم و در برخی دیگر از حوزه ها هم نیاز جدی ما در مسیر حرکت، تأمین نیازها با ظرفیت های موجود است.

دکتر کیوان مرادیان کوچکسرایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تعدیل یا جذب نیرو در سیستم اداری دانشگاه، اظهار داشت: نه بحث جذب داریم و نه بحث تعدیل نیرو. از این جهت همکاران عزیز ما و کسانی که فرآیند را به درستی سپری کرده اند، مجوز دارند و سال ها کار کرده اند هیچ تهدید و نگرانی متوجه وضعیت شغلی آنها نخواهد بود.

وی ادامه داد: جذب جدید هم با توجه به وضعیت فعلی دانشگاه در دستور کار قرار ندارد ولی توانمندسازی همکاران و این بحث که منابع موجود را با آموزش به ظرفیت بالاتری برسانیم، دنبال می کنیم. می خواهیم نیازهایی که در مجموعه دانشگاه به جهت تأمین منابع انسانی است را با توانمندسازی همکاران، مدیریت کنیم که بحثی بسیار جدی است؛ حتی در بحث هیأت علمی هم به دنبال این موضوع هستیم که ان‌شاءالله نیروها متناسب با نیاز واحدها و مجموعه، آموزش های لازم را ببینند و از همین ظرفیت ها بهره ببریم.

مرادیان در خصوص اینکه آیا در هیأت های علمی، تعدیل نیرویی انجام خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: فعلا هیچ تعدیل نیرویی در هیچ سطحی از دانشگاه در دستور کار نیست ولی بهینه سازی، کیفی کردن و آموزش آنها متناسب با نیازهای دانشگاه در دستور کار جدی ما قرار دارد. طبیعتا این بحث باید مدیریت شود. ما در بعضی از حوزه ها، ظرفیت های اضافی داریم و در برخی دیگر از حوزه ها هم نیاز جدی ما در مسیر حرکت، تأمین نیازها با ظرفیت های موجود است.

وی با اشاره به اعتراض برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مشکلات دریافت وام ادامه داد: ان شاءالله رئیس صندوق رفاه دانشجویی، گزارش می دهد. البته بحثی به طور همزمان در تسهیلات صندوق بانک قرض الحسنه مهر و رسالت هست که در شرف نهایی شدن و انعقاد قرارداد قرار دارد و به زودی اعلام می شود. متولی این امر هم صندوق رفاه است که جزئیاتش هم در حوزه دانشجویی و هم در حوزه کارمندی اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حمایت های دانشگاه آزاد از خبرنگاران رسانه ای گفت: از سختی و دشواری کار شما عزیزان اطلاع داریم. بعد از حضور در ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی، این سختی ها بیشتر برای ما ملموس شد. رویکرد مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی به طور دقیق حمایت از همه ظرفیت هاست. بعد از این تلاش می کنیم شرایط فراهم شود تا مجموعه همکاران حوزه رسانه ما هم که احیانا به هر دلیلی نتوانسته اند از ظرفیت ها برخوردار شوند هم بتوانند در کنار سایر همکاران از این ظرفیت ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989867

وب گردی

وب گردی