«روحانی» فرا رسیدن سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را تبریک گفت

رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در جهت تحکیم و ثبات و امنیت منطقه‌ای و همبستگی اسلامی، مسئولیت و منافع مشترکی دارند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در جهت تحکیم و ثبات و امنیت منطقه‌ای و همبستگی اسلامی، مسئولیت و منافع مشترکی دارند و باید با اتکا به تجربیات ارزشمند گذشته، مناسبات فیمابین بیش از پیش و در راستای رفاه دو ملت، گسترش یابد.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

طی سال‌های گذشته روابط دو کشور در راستای علائق و منافع مشترک، توسعه و تعمیق پیدا کرده است. امیدوارم با اتکا به تجربیات ارزشمند گذشته، مناسبات فیمابین بیش از پیش و در راستای رفاه دو ملت، گسترش یابد.

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در جهت تحکیم و ثبات و امنیت منطقه‌ای و همبستگی اسلامی، مسئولیت و منافع مشترکی دارند. در این راستا، رایزنی‌های مستمر بین دو کشور در سطوح مختلف‌، ضروری می‌‌باشد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و رفاه و بهروزی مردم دوست و برادر جمهوری قزاقستان را مسألت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 989876

وب گردی

وب گردی