دانشگاه ها در رفع مشکلات کشور فعال‌تر باشند

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسانه ها باید در رفع مشکلات کشور فعال‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست علمی و تخصصی «پژوهش، فناوری و رسانه ها؛ نقش رسانه ها در معرفی، تبیین و تشریح دستاوردهای علمی، فناورانه و دانشگاهی» با حضور استادان حوزه ارتباطات، روزنامه‌نگاران حوزه علم و فناوری، معاونان فرهنگی و اجتماعی و پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

علیرضا عبدالله نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم گفت: یک ماه پیش که در دانشگاه اهواز حضور داشتم، یکی از ده اولویت وزارت نفت در شرایط تحریم به دست توانمند پژوهشگران و ایده پردازان دانشگاه انجام شده بود، لازم به ذکر است این طرح ساخت دستگاه هایی برای استخراج نفت در وزارت نفت بود.

وی ادامه داد: در حوزه مقابله با ریزگردها اقدامات خوبی با پژوهشگران دانشگاهی صورت گرفته است. دانشگاه های مختلف در حوزه علوم انسانی کارهای متفاوتی را انجام می دهند؛ همان طور که دکتر جهانگیری در جلسه صبح امروز بر فعال تر شدن دانشگاه ها در حوزه رفع مشکلات کشور تاکید کردند، دانشگاه نیز باید در این راستا گام بردارند و فعال‌تر باشند.

عبدالله نژاد اظهار داشت: رسانه‌ها در عصر کنونی از حاشیه به متن آمده اند، هر چه بر مهارت های رسانه ای تاکید کنیم می توانیم دستاوردهای خود را در حوزه رسانه بهتر ارائه دهیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 989906

وب گردی

وب گردی