Pro HUAWEI Mate 20 گوشی که هیچ وقت خاموش نمی‌شود

زمانی را تصور کنید که باتری تلفن هوشمند شما رو به اتمام است و منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید. ناگهان گوشی شما پیغام «تا 30 ثانیه دیگر گوشی خاموش خواهد شد» را نمایش می‌دهد. اما اکنون شما به راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید. 

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ طول عمر باتری تلفن همراه به یکی از مهم‌ترین فاکتورهای متقاضیان هنگام خرید گوشی هوشمند تبدیل شده است. اهمیت این فاکتور به حدی است که می‌تواند در انتخاب برند گوشی هوشمند موثر باشد، چرا که تمام کاربران مایل هستند گوشی‌شان، تمام روز و بدون نیاز به شارژ مجدد، روشن بماند.

باتری پرظرفیت در قالب یک گوشی زیبا

چندین سال است که شرکت هوآوی اهمیت موضوع طول عمر باتری‌ها را مورد توجه قرار داده و همواره در حال تلاش برای بهبود این قابلیت در محصولات خود است. این موضوع در سری Huawei Mate 20 بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و تمام‌گوشی‌های این خانواده بدون کوچکترین تغییر در ضخامت گوشی، درکنار ظرفیت بالای باتری از قابلیت شارژ فوق سریع نیز بهره می‌برند.

باتری HUAWEI Mate 20 Pro با ظرفیت 4200 میلی آمپر بر ساعت با مدیریت بهینه سازی مصرف باتری به لطف هوش مصنوعی که در این دستگاه در نظر گرفته شده، به کمک کاربر آمده است. هنگامی‌که به سراغ HUAWEI Mate 20 می‌رویم با دستگاهی مواجه خواهیم شد که ظرفیتی 4000 میلی آمپر بر ساعتی دارد. این ظرفیت در Mate 20 X به 5000 میلی آمپر بر ساعت افزایش پیدا کرده است.این در حالیست که ظرفیت پرچم داران برندهای رقیب، از این سری پرچم دار هوآوی کمتر است.

قابلیت سوپرشارژ هوآوی:

نباید این نکته را از قلم‌انداخت که HUAWEI Mate 20 Pro موفق به کسب گواهینامه امنیت شارژ فوق سریع 40 واتی از شرکت آلمانی TÜV نیز شده است که کاربران را قادر می‌سازد گوشی‌های هوشمند خود را در کمال امنیت و با سرعت بیشتری شارژ کنند.

تکنولوژی شارژ سریع Mate 20 Pro HUAWEI قادر است این گوشی را در مدت زمان 30 دقیقه 70 درصد (یا 2940 میلی آمپر بر ساعت) شارژ کند. این در حالیست کهiPhone XS با شارژر 30 واتی که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، شارژ این گوشی را در مدت زمان یکسان تنها به 50% می‌رساند.

HUAWEI Mate 20 Pro به سیستم شارژ 15 واتی بی سیم نیز مجهز شده که قادر است در مدت زمان 30 دقیقه 30 درصد ( 1300 میلی آمپر ساعت) باتری را شارژ کند. همه‌ این قابلیت‌ها دست در دست هم داده‌اند تا کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند دارند به سمت انتخاب محصولات هوآوی سوق دهند.

قابلیت شارژ بیسیم فوق سریع هوآوی

HUAWEI Mate 20 Pro به تکنولوژی نوآورانه شارژ بیسیم معکوس نیز مجهز شده که این گوشی را به یک پاوربانک همراه برای سایر گوشی‌های دارای قابلیت شارژ بی سیم، از جمله سری آیفون X تبدیل کرده است. برای راه‌اندازی این قابلیت تنها باید گزینه شارژ معکوس در قسمت تنظیمات باتری فعال و دستگاه مورد نظر را روی Mate 20 Pro قرار دهد. این قابلیت کاربر را قادر می‌سازد در مواقع در دسترس نبودن منابع انرژی اطرافیان خود را در شارژ تلفن همراهشان یاری کند.

کد خبر: 989930

وب گردی

وب گردی