حجت الاسلام صفری: نگذارید تقدس کارتان در غبار فراموشی مورد غفلت قرار گیرد

نشست تخصصی مدیران گروه معارف اسلامی دانشگاه های استان اصفهان به میزبانی نهاد رهبری استان اصفهان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از نهاد رهبری استان اصفهان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، در نشست تخصصی مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله صفری در سخنانی خطاب به حضار بیان داشت: « گروه معارف اسلامی یک گروه علمی آموزشی در دانشگاه‌هاست که از لحاظ علمی با دیگر گروه‌های آموزشی تفاوت ندارد. انتظاراتی که از گروه‌های علمی آموزشی وجود دارد، از گروه‌ معارف هم هست، اما موضوعی که قابل تأمل است و نیاز به پرداختن به آن ضروری است، معارف الهی است. موضوع کار ما ذات مقدس باریتعالی است و پس از آن، پیامبر و ائمه اطهار و موضوعاتی که به این محورها گره خورده است. پس موضوع کار شما مقدس است و نباید بگذارید که در فراز و نشیب زندگی، تقدس کاری در غبار فراموشی مورد غفلت قرار گیرد.»

صفری تأکید کرد: « همه ما باید در جایگاهی که هستیم یا لایق آن باشیم و یا لایق آن شویم. اخلاصی که باعث نفوذ کلام می‌شود نباید مورد غفلت قرار گیرد. دانشجویان با نگاهی متفاوت و ویژه به ما نگاه می‌کنند و به راحتی مسائل شخصی و خصوصی خود را برای ما طرح می‌کنند، بدانید که استادی که به دل بنشیند، دارای چنین جایگاهی خواهد شد. به عبارتی دیگر با رعایت اخلاق اسلامی و التزام عملی و رفتاری، دارای چنین موقعیتی خواهیم شد.»

کد خبر: 989940

وب گردی

وب گردی