برگزاری اولین دوره جشنواره غذاهای سالم در واحد تهران شمال

اولین دوره جشنواره غذاهای سالم، به همت هسته فرهیختگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی این واحد برگزار شد. این رویداد فرهنگی با استقبال گسترده دانشجویان و خانواده های آنها، استادان و کارکنان واحد تهران شمال روبرو شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، در این دوره از مسابقات 29 نفر شرکت کننده با تهیه و پخت پیش غذا، غذای اصلی و دسر با هم به رقابت پرداختند که با داوری یک سرآشپز ممتاز، 4 نفر از آنها به عنوان برگزیدگان جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

امان الله پیشوا، معاون فرهنگی دانشجویی واحد تهران شمال، در توضیح این جشنواره گفت: این جشنواره به همت و با تلاش هسته فرهیختگان جوان که از گروههای فرهنگی دانشجویی زیرمجموعه معاونت فرهنگی دانشجویی واحد تهران شمال است، برگزار شد.

پیشوا با بیان اینکه هفته اول آذر ماه فراخوان برگزاری این جشنواره انجام شد و 29 نفر شرکت کننده از دانشکده های مختلف این واحد دانشگاهی برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند، گفت: شرط شرکت در جشنواره تهیه و ارائه همزمان پیش غذا و غذای اصلی و دسر در روز برگزاری جشنواره بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، افزود: با توافق شرکت کنندگان مقرر شد که مانند سایر بازارچه ها، نمایشگاههای هنری و صنایع دستی و سایر برنامه های فرهنگی، 10 درصد از کل فروش محصولات عرضه شده در این جشنواره، با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی واحد به امور خیریه اختصاص یابد.

پیشوا، ادامه داد که قضاوت و داوری این جشنواره بر عهده یکی از دانشجویان دانشکده علوم و فنون دریایی این واحد دانشگاهی که خود سرآشپز و مدرس آشپزی در برنامه های صدا و سیما می باشد، انجام گرفت و نهایتا به چهار نفر از برگزیدگان جوایز نقدی تعلق گرفت.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد تهران شمال، در پایان با ذکر این نکته که سیاست این معاونت، مشارکت دادن دانشجویان در برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی واحد است، گفت: به همین دلیل؛ هم برگزاری این جشنواره بر عهده دانشجویان بود، هم شرکت کنندگان این برنامه عمدتا دانشجویان بودند و هم کار داوری به یکی از دانشجویان سپرده شده بود و معاونت فرهنگی دانشجویی مانند سایر برنامه هایی که اخیرا در حوزه فرهنگی اجتماعی برگزار کرده است، فقط نقش سیاستگذاری، پشتیبانی و حمایت را بر عهده داشت.

کد خبر: 989967

وب گردی

وب گردی