164 دانشجوی پسا‌دکتری در دانشگاه تهران جذب شده اند

معاون پژوهشی دانشگاه تهران گفت: براساس تفاهم نامه معاونت علمی و دانشگاه تهران، 164 دانشجوی پسا دکتری در دانشگاه تهران جذب شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، مراسم بیست‌و‌هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با حضور رئیس دانشگاه تهران، معاون پژوهشی این دانشگاه و سایر مسئولان صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.
دکتر محمد رحیمیان معاون پژوهشی دانشگاه تهران در این مراسم گفت: برگزاری بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران را به استادان، پژوهشگران و دانشجویان تبریک می گویم. برگزاری این جشنواره و تقدیر از پژوهشگران می‌تواند زمینه ساز تمرکز بر ابعاد پژوهش و فناوری باشد و بستر لازم برای گسترش پژوهش در جامعه در راستای رفاه جامعه را فراهم کند.


وی ادامه داد: حوزه معاونت پژوهشی با هدف ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه، ارتقای اخلاق و مسئولیت پذیری اجتماعی تلاش خود را متمرکز کرده و شورای سیاست‌گذاری دانشگاه معاونت پژوهشی را در راستای رسیدن به این هدف یاری می کند. امید می رود با توجه همکاران دانشجویان،در ارتقای سطح پژوهش و مسئولیت اجتماعی موفق باشیم.


معاون پژوهشی دانشگاه تهران گفت: ایجاد هماهنگی پژوهش بین دانشگاه های کشور از جمله اقداماتی است که از طریق معاونت پژوهشی پیگیری شده در پروژه کلان محاسبه سیاهه انتشار آلاینده های هوا در کلان شهر‌های ایران پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون خوشه های مشورتی اقتصاد کلان، ارتباطات رسانه با مشارکت متخصصان امر، در حال ارائه به مسئولان امر است. در حال حاضر توفیقی حاصل شده تا از پژوهشگران تقدیر شود.


وی اضافه داد: بر اساس تفاهم نامه معاونت علمی و دانشگاه تهران در راستای جذب دانشجویان پسادکتری، تا کنون 164 محقق در دانشگاه تهران پذیرفته شده اند؛ همچنین دانشگاه تهران به عنوان پایگاه برتر کشور از سوی معاونت علمی مورد تشویق قرار گرفته اند. با هماهنگی های صورت گرفته امکان استفاده از مقالات همانند جو در مقالات انگلیسی و فارسی مورد توجه قرار گرفته است.


رحیمیان بیان کرد: 102 مقاله چاپ شده از دانشگاه تهران در پایگاه های مختلف داشتیم که 6 مقاله در پایگاه wos، چهارده مقاله در پایگاه اسکوپوس و 46 مقاله در سایر پایگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

کد خبر: 989986

وب گردی

وب گردی