برگزیدگان بیستمین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند

صبح امروز با حضور وزیر علوم از برگزیدگان بیستمین جشنواره جوان خوارزمی تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز مراسم تجلیل از برگزیدگان بیستمین جشنواره جوان خوارزمی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره شامل امیر کفش‌دار گوهرشادی، جواد تقی‌زاده فیروزجایی، علی قربان‌زاده مقدم، مسعود مظفری و مظاهر احمدی در رشته پژوهش‌های بنیادی، امین گلین شریف‌دینی، فائقه عبداللهیان و سید فؤاد موسوی در پژوهش‌های کاربردی، احمد مرتضایی، احسان جوهری سلماسی و بردیا دارایی در رشته طرح‌های توسعه‌ای، رضوان نصیری و حمید تقوی‌فر در گروه نوآوری تقدیر شد.

در بخش دانش‌آموزی ادنان بابکان، اوژن دلیلی، مهدی قاسمعلی‌پور و مهدی شکیبا در رشته کامپیوتر، مهدی خلیل‌زاده شبستری، آروین دلاوری، سینا چرتابی کاظم‌پور و مهراب قاسمی در رشته برق و الکترونیک، علیرضا مفتخر و محمد مهدی تقی‌زاده در رشته مکانیک، ام‌البنین بلوچی‌نژاد و حسین پاشایی پیرولوجه در رشته نانوتکنولوژی، معصومه مهدی‌خانی، مهدی قاسمی و محمد سلیمانی دختک و امیرحسین بهزادی در رشته کشاورزی و منابع طبیعی، حائز تقدیر شناخته شدند.

در علوم زیستی زهرا غفاری و زینب افتخاری طرقی، در هنر سیده فرناز جلال‌زاده، آریا سیاوش‌پور، عارفه سیروزی، علیرضا ناظمیان، محمدسجاد عبدالوندی و محمدحسین عوض‌پور برگزیده شدند.

ابوالفضل حمامی، صالح رحیمی بافقی، بیتا شمشیری، پردیس مقدسی، امین صمدی، بهار رهنما عراقی، مجید صالحی و حسین لجه در رشته زبان و ادبیات فارسی برگزیده شدند.

همچنین محمدمهدی حاجی‌غلام فریزدی، محمد سالاری و علیرضا صالحی در رشته علوم اجتماعی و نسیم و نصیر زارع‌سلماسی در رشته شیمی به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989993

وب گردی

وب گردی