بهره‌مندی شرکت‌های خلاق حوزه معماری و دکوراسیون داخلی از تخفیف 50 درصدی

دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به منظور توسعه و ترویج فعالیت شرکت‌های خلاق، از حضور آنها در نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی در قالب اجاره کانتر یا غرفه با تأمین 50 درصد از هزینه‌ها تا سقف بیست میلیون ریال حمایت به عمل می‌آورد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نمایشگاه‌های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه کرده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی (MIDEX) در تاریخ 21 الی 24 دی ماه سال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌کند و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.

این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) در سال گذشته نیز مواجه بود. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

محورهای نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی شامل معماری و شهرسازی، معماری داخلی، معماری نما و منظر، فضای سبز، بازسازی، نورپردازی، دکوراسیون، تکنولوژی‌های نوین ساختمان، هوشمندسازی، خانه‌های پیش ساخته و چوبی، مبلمان باغی و دکوراتیو، کاغذ دیواری و دیوارپوش و پرده، کف پوش و پارکت است.

به همین منظور دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به منظور توسعه و ترویج فعالیت شرکت‌های خلاق، از حضور ایشان در این نمایشگاه در قالب اجاره کانتر یا غرفه با تأمین 50 درصد از هزینه‌ها تا سقف بیست میلیون ریال حمایت به عمل می‌آورد.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند به منظور ثبت نام به وب سایت http://midex.ir مراجعه کرده و پس از حضور در نمایشگاه مبلغ تخفیف خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990005

وب گردی

وب گردی