صدای اعتراض مردم بحرین از ادامه سرکوب ها

شبکه العالم معاونت برون مرزی همواره در برنامه های سیاسی و گفت و گو محور خود به مهمترین رویدادهای خبری روز جهان می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، «قلم رصاص» امشب شبکه العالم ، یکی از مهمترین موضوعات خبری را مورد بررسی قرار داده است. در برنامه امشب خواهیم دید که شبکه های اجتماعی بحرینی ها این روزها به مقایسه بین تظاهرات در فرانسه و تظاهرات در بحرین پرداخته اند.

«جیهان عبدالنبی» همچنین آنچه را که کاربران بحرینی درباره این دو رویداد در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند مورد بررسی قرار داده است.

کاربران بحرینی معتقدند در حالی که تظاهرکنندگان فرانسه به اموال عمومی ضرر زدند در بحرین نیروهای پلیس به حسینیه ها و تظاهر کنندگان آسیب فراوان رساندند.

همچنین مشاهده می کنیم بر اساس گزارش برنامه کاربران بحرینی صحبت های «احمد الملا» رئیس پارلمان بحرین را به سخره گرفتند که از دولت فرانسه درخواست کرد به مطالبات مردم فرانسه پاسخ مثبت دهد.

در این برنامه ادعای رژیم آل خلیفه درباره نقض حقوق بشر که از سوی کاربران بحرینی به سخره گرفته شده ، انعکاس یافته است.

برخی پیام های کاربران بحرینی مطالبه پاسخگویی به خواسته های مردمی است که تاکنون از سوی رژیم آل خلیفه محقق نشده است و در این برنامه واکاوی می شود.

«قلم رصاص» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و فردا نیز ساعت 13 بازپخش دارد.

کد خبر: 990041

وب گردی

وب گردی