رسولی: تأمین رضایت دانشجویان بهترین روش جذب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بهترین روش جذب دانشجو را در تأمین رضایت دانشجویان حاضر دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، اسحاق رسولی در جلسه هم اندیشی با کارکنان حوزه آموزش این واحد دانشگاهی اظهار کرد: اگر رضایت دانشجو جلب شده و آن ها حسن خلق دست اندرکاران را در جامعه تبلیغ کنند و از آن سخن بگویند در جذب دانشجویان جدید موفق عمل خواهیم کرد.

وی افزود: حوزه آموزش قلب تپنده دانشگاه است و قضاوت مراجعین در مورد دانشگاه با حوزه آموزش صورت می گیرد.

رسولی ادامه داد: دانشگاه آخرین فرصتی است که نسل جوان را از نظر تربیتی ساخته و پرداخته کرده و وارد جامعه می کند تا کارها را به دست گرفته و سرنوشت ما را تعیین کنند و عملکرد ما در این خصوص در مراجعه به سازمان ها و ادارات مشخص می شود.

این استاد دانشگاه بیان کرد: دانشجویان امانت جامعه در دست ما هستند و ما باید نقش خود را در این زمینه خوب ایفا کنیم و باید این نکته را در نظر داشته باشیم که در دانشجو قدرت انتخاب دارد و این ویژگی های رفتاری ماست که تعیین می کند که دانشگاه ما را انتخاب بکنند یا سراغ دیگر دانشگاه ها بروند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: در خدمات علمی و آموزشی، نقش سرمایه های انسانی کلیدی و اساسی است و مهمترین دلیلی که به سمت انتخاب یا عدم انتخاب سوق می دهد بیشتر به نوع تعامل و برخورد نیروهای انسانی است.

رسولی به برنامه های تحولی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: نقش آموزشی و فرهنگی دانشگاه تاکنون پررنگ ایفا شده ولی در حوزه های نوآوری و فناوری خوب عمل نکرده ایم و ضرورت امر ایجاب می کند که به سمت تحقیقات کاربردی و حل مسایل اجتماعی پیش رویم.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم که دانشگاه به شکل متوازن جلو رود و این حرکت در حوزه ها و معاونت های دانشگاه شروع شده است.

در این جلسه کارکنان دانشگاه نظرات، پیشنهادات و انتقادهای خود را در زمینه های معیشتی و توسعه دانشگاه مطرح کردند.

کد خبر: 990061

وب گردی

وب گردی