دانشجویان جهان اسلام گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند

مسئول کمیته انسجام و آگاهی جوانان یمن گفت: وظیفه دانشگاه های اسلامی و دانشجویان این است که گوش به فرمان توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حدود 3 سال است که از آغاز تجاوز نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به یمن می گذرد؛ این تجاوز نظامی تاکنون منجر به شهادت جمع کثیری از زنان، کودکان و مردان یمنی شده است.

واقع شدن کشور یمن در منطقه استراتژیک ینی بندر الحدیده که محل رفت و آمد بسیاری از کشتی های نفت کش و تجاری است، این کشور را به یکی از مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین کشورهای جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی مبدل ساخته است؛ به همین دلیل دانشجویان و دانشگاه های اسلامی طرفدار جبهه مقاومت از جمله ایران، لبنان، سوریه و فلسطین بایستی در راستای روشنگری و شناسایی مواضع و اقدامات جبهه مقاومت به ویژه کشور یمن اقدامات بسیار زیادی را انجام دهند.

در همین راستا، سید صادق الشرفی مسئول کمیته انسجام و آگاهی جوانان یمن در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وظیفه دانشگاه های اسلامی در تبیین و روشنگری مواضع جبهه مقاومت اظهار داشت: در وهله اول، وظیفه دانشگاه های اسلامی و دانشجویان این است که گوش به فرمان توصیه ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: همچنین دانشجویان وظیفه دارند که اخبار جبهه مقاومت را پیگیری کنند و تفکرات دشمنان و استکبار جهانی را در مقابله با جبهه مقاومت بازشناسی کنند.

مسئول کمیته انسجام و آگاهی جوانان یمن تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاه های جهان اسلام بایستی در زمینه های علمی و فرهنگی بر علیه تفکرات و سیاست های آمریکایی در جنگ سیاسی و اقتصادی دست به کار شوند.

صادق الشرفی در پایان اذعان داشت: مسئولیت مبارزه با استکبار جهانی نه فقط در جمهوری اسلامی ایران بلکه برای تمام دانشجویان دنیا واجب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990096

وب گردی

وب گردی