42 اختراع و ایده توسط دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر/ دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی سرآمد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در جمع دانشجویان و استادان پژوهشگر این دانشگاه گفت: از بدو تاسیس تاکنون، 42 عنوان ایده و اختراع توسط دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر ارائه شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، حجت الاسلام دکتر میثم تارم، هفته پژوهش را به محققان و پژوهشگران تبریک گفت و با بیان اینکه پژوهش و تحقیق از ابعاد فطری و وجودی انسان است افزود: انسان، ذاتا پژوهشگر است و تمایل دارد پاسخ مجهولات و ابهامات خود را بیابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، کشف چگونگی خلقت بشر را یکی دیگر از کاوش‌های ذاتی انسان برشمرد و گفت: ابعاد فطری انسان باید با راهکارهای علمی و روش‌های پژوهشی مراکز تحقیقاتی پرورش یابد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای کم نظیر و با خیر و برکت انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر آموزش، نقش مهمی در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی در کشور ایفا کرده است.

تارم با بیان اینکه تحقیقاتی که در این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته باعث افتخار کشور است گفت: این توانمندی دانشجویان و استادان پژوهشگر باید در حوزه‌های صنعتی و جامعه استفاده شود.

وی به دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اشاره کرد و گفت: 42 عنوان ایده و اختراع توسط دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بیانگر نقش مهم این دانشگاه در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با بیان اینکه نتایج تحقیقات و پژوهش باید منجر به پیشرفت کشور و تبدیل علم به ثروت شود، از تمامی دانشجویان و استادان پژوهشگر دانشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 990182

وب گردی

وب گردی