استادان و دانشجویان پژوهشگر سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر معرفی و تجلیل شدند

همزمان با هفته پژوهش و در راستای قدردانی از تلاش‌های محققان و طی آیینی، از استادان و دانشجویان پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، در این آیین، دکتر عمید خطیبی عضو هیات علمی رشته کامپیوتر از گروه فنی و مهندسی و دکتر آمنه فیروز آبادی عضو هیات علمی رشته علوم اجتماعی از گروه علوم انسانی به واسطه تالیف کتاب، ارائه مقاله و فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی به عنوان استاد پژوهشگر برتر سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر معرفی و تجلیل شدند.

دکتر رسول جمشیدی، عضو هیات علمی گروه شیمی نیز که پروژه تحقیقاتی وی به عنوان طرح ملی انتخاب شده است به عنوان پژوهشگر فعال سال1397 معرفی و از وی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی، در بخش دانشجویی نیز محمد حسین بحرینی، حمید رضا سرداری، وحید شجاعی زاده باغینی، معصومه رزمجو، دانیال کرمی، اعظم سرچمی، محبوبه محمدی زاده، ایمان خدایی جلال آبادی، میرزا محمد رضا ذاکری، محمدرضا فنایی، سید امیرحسین میرحسینی و شکوه پور محی آبادی به واسطه اختراع، ابداع، تالیف و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی به عنوان فعالان پژوهشی سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر انتخاب و تجلیل شدند.

کد خبر: 990188

وب گردی

وب گردی