کشف بیش از 52 میلیاردی کالای قاچاق در تنکابن

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 52 میلیاردی انواع کالای قاچاق در طرح یک روزه "ظفر 13" در تنکابن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر 13) در شهرستان تنکابن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.

وی، ارتقاء نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان را از اهداف طرح عملیاتی ظفر 13 برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف 52 میلیارد و 716 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق نظیر 41 تن برنج خارجی، ۴ تن چوب آلات جنگلی، 6 هزار و 800 نخ سیگار خارجی،22 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این طرح یک روزه خبرداد.

سرهنگ مفخمی همچنین به کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه و 15 کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح اشاره و بیان کرد: 70 متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح معابر عمومی و خیابان های درون و برون شهری اشاره کرد.

"سید امیر حسینی جو " فرماندار شهرستان تنکابن نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان و شهرستان در این طرح، گفت: بی شک یکی از مهمترین خواسته های مردم و حاکمیت، برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است.

"احسان وحیدی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن نیز اجرای طرح عملیاتی ظفر از سوی فرماندهی انتظامی استان مازندران را نشان دهنده اقتدار و آمادگی عملیاتی نیروی انتظامی در مقابله با جرایم و ناامنی در جامعه دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 990212

وب گردی

وب گردی