اولویت ها و راهبردهای آتی واحد کرج بررسی شد

در جلسه شورای واحد با حضور ریاست دانشگاه، معاونین و سایر اعضای هیأت رئیسه، برنامه های هفته پژوهش، یادواره شهدا و وحدت حوزه و دانشگاه در واحد کرج تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در ابتدای این جلسه دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن تبریک هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه برنامه های آتی واحد کرج را تشریح کرد.

دکتر برهانی فر افزود: «یکی از وظایف مسئولین دانشگاه، ایجاد انگیزه در قشر استاد و دانشجو برای حرکت به سمت تحقیق و پژوهش و جهت دادن به این تحقیقات در راستای نیازهای جامعه است.»

رئیس واحدکرج با اشاره به برگزاری نمایشگاه های متعدد این دانشگاه در هفته پژوهش در استان های البرز و تهران، این نمایشگاه ها را فرصت مناسبی برای تبادل دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و استادان واحد کرج با دیگر دانشگاه ها عنوان نمود.

وی در همین راستا بر لزوم توسعه کمی و کیفی؛ بهره گیری از توانمندی های علمی استادان مطرح و دانشجویان فعال، به روز رسانی امکانات علمی و پژوهشی اعم از کتابخانه، آزمایشگاه و... ،برنامه‌ریزی و زمانبندی دقیق وحرکت بر اساس یک سند چشم انداز به منظور دستیابی به اهداف آتی تاکید کرد.

دکتر برهانی فر ادامه داد: «شناسایی مشکلات، ارائه راهکارها، بررسی شرایط و امکانات بر اساس واقعیات، مشخص نمودن اهداف و بالاخره برنامه ریزی برای دستیابی به آنان در یک بازه زمانی مشخص و طبق برنامه زمان بندی شده، بایستی از اولویت های مسئولین امور در دانشگاه باشد.»

از دیگر مسائل بررسی شده در شورای واحد کرج می توان به برنامه ریزی آموزشی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97، هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری یادواره شهدای دانشجو در واحد کرج، فعالیت های حوزه معاونت پژوهشی در هفته پژوهش و طرح های فرهنگی پیش روی این دانشگاه اشاره کرد.

کد خبر: 990259

وب گردی

وب گردی