هاشمی: مسابقات قرآن و عترت از رویداد های بزرگ و مهم دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت گفت: بهره گیری از آموزه های متعالی قرآن برای خیر و سعادت جامعه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از بیرجند، دکتر سید حسن هاشمی، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم کرسی تلاوت نور و اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه ازاد اسلامی بیرجند ضمن اشاره به اهمیت مساله وحدت حوزه و دانشگاه و خیرات و برکات آن برای جامعه از شرکت کنندگان و منتخبان مسابقات قرآن و عترت تشکر و قدردانی کرد و گفت: قرآن راهنمای هدایت و سعادت بشر است.

وی با اشاره به اینکه بدون بهره گیری از آموزه های قرآنی امکان ایجاد جامعه سالم وجود ندارد، تصریح کرد: برگزاری این گونه مسابقات و فعالیت ها موجب ترویج فرهنگ قرآنی در کشور می شود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تءکید کرد: بهره گیری از قرآن کریم و آموزه های متعالی آن بهترین و مطمئن ترین راه برای نهادینه کردن معارف دینی در جامعه و خیر و سعادت مردم است.

در این مراسم حجت الاسلام حسین واقعی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ضمن بیان گزارش از روند ثبت نام، شرکت و گزینش منتخبان گفت: در مراسم امروز 80 نفر از برگزیدگان تقدیر می شوند.

وی افزود: مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از رویداد های بسیار بزرگ و مهم فرهنگی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی است که هر ساله 10 ها هزار نفر در آن مشارکت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990296

وب گردی

وب گردی