افزایش سهم بازار داخلی با تولید مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذائی

یک شرکت دانش‌بنیان در راستای ارائه خدمات نوین در عرصه تولید و عرضه بخشی از مواد اولیه و افزودنی‏ های مورد نیاز صنایع غذائی، از سال 83 اقدام به سرمایه گذاری در زمینه تولید بهبود دهنده‏ های صنایع پخت بر پایه امولسیفایرها و آنزیم‏ ها کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هدف این شرکت به عنوان اولین تولید کننده ایرانی کیک ژل، علاوه بر تأمین بهبود دهنده ‏ها، مشارکت در بالا بردن کیفیت و افزایش سهم بازار محصولات تولیدکنندگان ایرانی است.

این شرکت با تکیه بر دانش فنی روز دنیا، پرسنل مجرب، مجهز بودن به واحدهای مختلف آزمایشگاهی،R&D، پایلوت و دارا بودن پروانه تحقیق و توسعه و همچنین گواهینامه ‏های ISO 9001-2008، HACCP و ISO 22000 در راستای اهداف تعیین شده و ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود گام بر می دارد.

مرتضی ارفعی مدیر عامل شرکت آذرنوش شکوفه، با اشاره به تولیدات این شرکت، می گوید: از اثرات این بهبود دهنده ‏ها می توان به افزایش زمان تازگی یا ماندگاری، ایجاد بافت ریز و نرم و یکنواخت، افزایش حجم و به طور کلی بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی اشاره کرد. هر یک از تولیدات با توجه به نوع محصول نهایی دارای کاربری ویژه است.

وی همچنین تصریح می کند: امولژل، SLE(افزایش دهنده ماندگاری)، بیکینگ پودرها، کرم مغزی، پودر تخم مرغ، بهبود دهنده بیسکویت، روغن های جداکننده از قالب اکتیو، بهبود دهنده شیرینی های لایه ای و بهبوبد دهنده محصولات تخمیری از جمله محصولات تولیدی شرکت ما است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990312

وب گردی

وب گردی