رسایی: وحدت باید هدف مشترک بین حوزه و دانشگاه باشد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت باید هدف مشترک بین حوزه و دانشگاه باشد و این کانون های با اهمیت همچون 2 خط موازی در کنار یکدیگر حرکت کنند و تکمیل کننده و عامل تقویت هم باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، به همت بسیج دانشجویی و تیم رسانه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، نشستی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الاسلام حمید رضا رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در تالار شهید چمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار شد.

حجت الاسلام حمید رسایی در این نشست گفت: حوزه و دانشگاه مرجع تولید و ترویج علم و اندیشه در جامعه و دانشگاه اسلامی و حوزه بال های تکمیل کننده همدیگر هستند.

وی بیان کرد: دانشگاه های ایران اسلامی باید کانون ایده پردازی و پژوهش های ناب باشد و با مکاتب انحرافی مبارزه کند و هر روز باید ارتباط دانشگاه ها با حوزه ها گسترده تر شود.

مدیر دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر اضافه کرد: انقلاب ایران انقلابی فرهنگی بود و بر اساس بیداری نخبگانی شکل گرفت که نخبگان محرک اصلی توده های عمومی مردم بودند و این طیف، محوریت‌شان از حوزه و دانشگاه بود.

حجت الاسلام رسایی عنوان کرد: تفاوت سلایق ناقض وحدت نیست و همه طیف ها باید با دایره دید وسیع بتوانند وحدت را حفظ کنند و گسترش دهند.

وی اظهار کرد: وحدت باید هدف مشترک بین حوزه و دانشگاه باشد و این کانون های با اهمیت همچون 2 خط موازی در کنار یکدیگر حرکت کنند و تکمیل کننده و عامل تقویت هم باشند.

در این نشست حجت الاسلام حمید رسایی به سؤالات دانشجویان شرکت کننده پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990325

وب گردی

وب گردی