برگزاری اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور نماینده مردم شهرستان و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، جایگاه دانشگاهها در تربیت نیروی انسانی جوامع را مهم برشمرد و افزود: یک موضوع مهم برای هر کشوری سرمایه انسانیست و اگر این اتفاق نیفتد برای آینده نمی توانیم افق روشنی داشته باشیم.

نیکفر نقش دانشگاهیان علی الخصوص دانشجویان در تامین استقلال کشور مهم دانست و ادامه داد: موضوعی که در کشور مطرح است که اگر صادرات نفت نباشد ما باید تسلیم شویم درست نیست ما باید در همه زمینه ها از جمله آب شرب ، دارو و در زمینه کشاورزی رشد کنیم و تامین کننده نیازهای مهم خود باشیم و در درجه اول به خود متکی باشیم تا بتوانیم در زمینه موفقیت گام برداریم و پیشرفت کنیم تمام مسائل کشور باید با خود باورری و اعتماد به نفس در زمینه موفقیت و پیشرفت گام برداریم و در این زمینه باید به جوانان فرصت دهیم.

سیروس بیدریغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و سیاهکل ضمن گزارشی از فعالیتهای پژوهشی انجام شده در سال گذشته بیان داشت، دانشگاه نسل سوم، دانشگاهای کار آفرین است که ویژگی این نوع دانشگاه ها این است که در زمینه خلق مشاغل جدید، حمایت آموزشی و بازریابی و کار آفرینی، تولید دانش و آموزش مهارت شغلی ،قدم بر می دارد و به موفقیت می رسد، دانشگاه های آزاد بعنوان دانشگاهی خلاق باشد نباید فقط متکی بر شهریه باشد و باید در زمینه ها دیگر هم تلاش کند تا به موفقیت برسد.

اجرای سرود محلی گیلکی توسط دانش آموزان مدرسه سبز سما و تقدیر از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، سیاهکل و حوزه سما از سایر برنامه های مراسم مذکور بود.

کد خبر: 990327

وب گردی

وب گردی